Help..al 6 dgn lang in ochtend licht bloedverlies (5 dagen NA positieve ovutest)

<p>Hallo allemaal.. wie herkent dit of heeft dezelfde soort ervaring hiermee? Ik heb vorige week zaterdag een positieve ovulatietest gehad en vervolgens temp stijging.. nu verlies ik al 5 dpo inmiddels 6 dagen achter elkaar in de ochtend wat bloed tijdens urineren . Roze/rood/ bruin. Ik hoef geen tampon oid te gebruiken. Heb het vooral tijdens urineren in de ochtend. Gedurende de dag geen bloed in slipje. Vind het heel vreemd gezien de bloeding wel heel lang duurt, dus kan het niet plaatsen als een menstruatie maar ook niet als een innesteling.. wie herkent dit?   Dankjewel!!</p>

Kan indd innesteling zijn. Is het echt vloeibaar of slijmerig? Want als het vloeibaar is kn het ook duiden op een blaasontsteking.
Even afwachten tot 14 dpo en dan testen.

Bedankt voor je reactie. Het is vooral vloeibaar... Maar heb verder geen enkele symptomen van een blaasontstekening. Maakte me ind beetje zorgen omdat ik dit helemaal niet ken.. 

Mijn, wat later bleek, innestelingsbloeding duurde destijds ruim 5 dagen. Was ook vooral 's ochtends, bruinige, waterige afscheiding.
Ik had ook absoluut géén verdere symptomen.

Succes met wachten!

Dankje voor je reactie... Heel beniewd dan. Had gister een vroege test gedaan. Maar die was gewoon negatief. Ben natuurlijk ook vroeg denk ik? Zit nou dan op 11 dpo....

Terug
Bovenaan