Daniel is nu 8,5 mnd en hij heeft volgens mij last van tandjes... Hij kwijlt, trekt aan zijn oren, heeft enorme poepluiers en hij wil dus niet eten. Vorige week donderdag, wilde hij overdag helemaal niks. Aan het eind vd dag heeft hij toen wel een flesje sap leeg gedronken en 's avonds heeft hij goed aan de borst gedronken. Sinds vrijdag wil hij alleen nog maar drinken(borstvoeding en flesjes sap). We bieden wel telkens vast voedsel aan, maar meestal wil hij al bij voorbaat niet. Het enige wat hij neemt is een soepstengel en af en toe een hapje fruit of toetje. Gisteren dacht ik dat het wat beter ging, hij nam een broodkorst en heeft wat van mijn vis gegeten, maar 's middags fruit en 's avonds groente en toetje werden weer geweigerd. Vandaag zit hij helemaal niet lekker in zijn vel. Hij is lusteloos en hangt bij mij op schoot, wil de hele tijd zijn speentje en heeft moeite met in slaap komen. Hij krijgt chamodent tabletjes en 's avonds geef ik hem een zetpil(120 mg), maar het lijkt allemaal niet te helpen. Hij wil ook geen bijtring, kauwt wel op een tandenborstel.
Heeft iemand tips/ervaringen.....
Heeft iemand tips/ervaringen.....