Help! Alles onder spugen...

Aron spuugt nu al voor de 3e deze week z'n hele fles uit. Echt niet zomaar mondjes terug wat normaal is maar in 1-2 golven z'n hele fles eruit. En hij gaat weet slechter drinken. Nu al 3 dagen minder dan dat ie zou moeten.
Hoop straks teruggebeld te worden door cb als t lukt, k heb Vodafone namelijk.
Iemand een idee wat ik ermee moet? Projectielbraken kan wel veroorzaakt worden door afwijkingen in maag lees ik.
Iemand ervaring? Misschien johannesbroodpitmeel gebruiken?
Lekker zo voor de paasdagen.

Kom even inbreken vanaf de december club.
Het kan zijn dat je kleintje reflux heeft.
Daar past idd projectiel braken bij.
Heb je het Cb al gesproken?
De voeding indikken met johannesbroodpitmeel helpt vaak wel (een beetje)
Hoop dat het snel beter gaat.
Als je het niet vertrouwd en je echt het idee hebt dat Aron te weinig binnen krijgt/houd dan zeker aan de bel trekken!
Voor reflux zijn er tegenwoordig veel medicijnen op de markt!

Veel succes!
Groetjes Danielle

Hey meis,

ik heb hetzelfde met mijn moppie gehad.
Ze spuugde echt elke fles eruit. Gebruik dat johannesbroodpitmeel en werkt hier echt super. Ze geeft hier weinig tot niks meer terug gelukkig.Bij ons lag het ook aan de fles. Heb nu een drbrown fles en die werkt perfect. Hier drinken ze rustiger uit en krijgen minder lucht binnen. De flessen zijn iets duurder maar als je kleine erdoor alles binnenhoudt geef je je geld daar graag aan uit. Succes meis.

En ben je teruggebeld???
Ik zou niet zelf aan gaan modderen, maar naar de huisarts gaan. Er kunnen inderdaad verschillende oorzaken voor het spugen zijn!
Ook eentje die met een operatie verholpen moet worden waarbij ze echt projectiel braken en afvallen.
Ik weet niet of je met Aron nog onder controle staat van de kinderarts? Anders bij hem/ haar een afspraak maken.
Niet blijven aantobben!
Succes en hoop dat je ondertussen al gehoord bent door het CB!

Ik zou ook naar de ha gaan, die kleintjes zijn zo uitgedroogd. Er is ook een jongenskwaaltje met een spier bij de maag die te dik kan zijn en dan blijft er niets binnen. Succes meid!!

Thanx voor de reacties.
Ben niet meer teruggebeld jammergenoeg. Hij heeft net heel rustig z'n fles opgedronken en weer een goede hoeveelheid. En niks gespiuugd.
Nu totaal geen probleem dus.
Even de paasdagen aankijken en anders bel ik direct de dokter. Heb t inderdaad gelezen van die jongenskwaal. Ik zal er echt niet mee gaan aanmodderen.
Groetjes

mocht het dit weekend slechter gaan dan gewoon de huisartsenpost bellen.
uitdrogen gaat snel
okja ipv jbm gebruikte ik speciaalvoeding van de kruidvat
succes

Terug
Bovenaan