Help!! Alles wat hij eet geeft hij weer over

A

Anoniem

Guest

Hallo,

Ik zit met een probleem mijn zoontje is nu 7,5 maand en alles wat hij eet geeft hij weer over.. het is sinds kort, eerst at hij wel goed behalve groenten dat vond hij niet lekker maar als ik hem pap of fruit geef komt het er later weer uit!!!! Alleen met  borstvoeding gaat het wel goed...

Zo komt hij niet aan en ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand dit ook  meegemaakt????

Gr. Hanan

Hmmm, da's lastig! Onze oudste heeft ook soms van die periodes (nu helaas ook weer), maar hij is een kind dat heel makkelijk kokhalst en spuugt. Gelukkig doet Floor dit niet.
Als het langer duurt zou ik gewoon even naar de ha gaan, misschien zit hem echt iets dwars? Tijmen heeft eens maagzuurremmers gehad, hij had een irritatie in zijn slokdarm en daardoor kokhalsde en spuugde hij steeds.
Maar 't is wel lastig! Succes ermee!
groetjes,
Ruth

ik ben geen arts, en ik denk dat je die het beste om raad zou kunnen vragen.

Maar als ik je verhaal zo lees, lijkt het  te maken te hebben  met het soort eten dat je kindje binnenkrijgt. Als je kindje een probleem met de maag of zo zou hebben zou hij alles eruit spugen, ook bv.

Maar wat wellicht ook kan, is dat je kindje domweg te vol zit na het eten van vast voedsel en het overtollige eten er uit braakt. Berend doet dat. Met bv liet ik hem zelf aangeven wanneer hij genoeg had gehad. En met vast voedsel ook, dacht ik. Maar hij vondt het eten zelf erg leuk ,en ik ook, dus wellicht was ik toch te opdringerig  met eten?

Ik geef hem nu kleinere porties en vul dat daarna aan met melk, zoveel hij zelf wil. Onze Berend is  klein, en het voelde tegenstrijdig om hem minder te laten eten zodat hij beter zou groeien. Maar bij ons werkt het.

Terug
Bovenaan