help aub 8 weken zwanger en 39,8 koorts

A

Anoniem

Guest
Dames ik heb echt advies nodig . Ben radeloos. eerste keer zwanger, 8 weken, en hele hoge koorts. Ik heb vanwege enorme rugpijn net een paracetamol met coffiene ingenomen. Ik weet niet wat ik moet doen . Ik wil niets verkeerd doen en ben echt bang dat er straks iets met mn vruchtje gebeurd. Heel graag jullie advies aub.

Mijn dank is groot, Resma

Hoi,

Ik denk niet dat het handig is om zonder advies medicijnen te slikken, er wordt toch altijd geadviseerd om dat in overleg met een arts te doen. Maar als je je zo ellendig voelt, wat ik me heel goed voor kan stellen, zou ik toch even contact opnemen met een verloskundige of huisarts.
Sterkte, en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Gr Proudy

Het is heel vervelend om je inderdaad zo beroerd te voelen.
Helaas is het enige aan pijnstilling wat je mag nemen is een paracetamol (zonder codeïne). En ja, eigenlijk eerst even overleggen met je huisarts of een verloskundige. Je kan altijd even de huisartsenpost bellen met de vraag wat je kan en mag doen.

Heel veel beterschap!

Gr. Marieke

je moet echt snel je huisarts bellen met hoge koorts en niet zelf gaan experimenteren!
groetjes sandra

Ik zou onderstaand advies ter harte nemen. Bel zo snel mogelijk je ha, weekendarts of wie dan ook beschikbaar is. En geef duidelijk aan dat je zwanger bent, koorts hebt en wat je er tegen gedaan hebt. Ga evt. in bad om de temp. omlaag te krijgen. Ik dacht dat dit een lauw bad moest zijn, maar dat weet ik niet 100% zeker.
succes

Terug
Bovenaan