Help aub dames weet het even niet meer

<p>Goeiendag dames..  Even een vraagje aan de wat vollere dames..  Ik ben nu 22+2 dagen maar was al wat aan de zware kant en heb behoorlijk al een buik.. en hou ook vocht vast.. ik tik bijna de 100 aan.. verschrikkelijk !! Mijn vraag is wat eten jullie zo'n beetje op een dag hoeveel calorieën en hoe kan ik het proberen te beperken.. ik had deze ochtend 4 crackerstjes op met grilworst.. een liga en een mango.. iemand vertelde mij dat dat al te veel is.. ik ben al zo onzeker als de pest. Nu durf ik helemaal niet meer te eten.. Op internet staat 2000 calorieën geld dat alleen voor dames die nog niet zo zwaar wegen of wat ? En hoe zit het me bh's.. beugel bh zit al helemaal niet en heb sport bh xxl maar ligt er aan welk model hoorde ik maar die begint ook krap te raken..   Please iemand helppp ?? :(</p>

Trek je niet te veel aan wat andere zeggen en geniet van je zwangerschap. Ik heb gastric bypass en daardoor kom ik nu niet zoveel aan maar heb nog wel veel overgewicht. Ik eet nog het zelfde als voor mijn zwangerschap. 
Dit eet ik ongeveer. 
Sochtends 2 boterhammen met kipfilet of kaas
Tussendoor 1 stuk fruit ( appel banaan of 2 manderijen)
Middag 2 boterhammen met mager beleg.( Weekend soms zoetigheid)
Smiddags wederom fruit
Savonds gewoon avondeten
Tussendoor toetje
Het helpt om om de 2 uur iets kleins te eten zodat de vertering in beweging blijft.
Als je te weinig gaat eten kom je ook aan. Het beste om met een dietiste te gaan praten om je eigen lijst te krijgen. 

Ik zou naar een dieettist of voedingsdeskundige gaan als ik jou was. 
Ik kan je niet helemaal helpen, heb vrij snelle spijsvertering. Maar ter inspiratie wat ik o.a. eet over de hele dag:
- geen suiker! (Kan ik niet tegen, moe, chagrijnig, buikpijn)
Ontbijt 6:30 uur: 1 banaan, 1 peer, 3 kleine eetlepels Griekse yoghurt in blender. Beetje havermout (niet te veel!) En wat rozijntjes
Lunch 13:00 uur: 4 boterhammen dun belegd met kaas of smeerkaas met wat komkommer schijfjes
Tussendoor: soms enkele snoep paprika's of tomaatjes. (Niet veel, en niet iedere dag)
Avondeten 18:00 uur: 1 stuk vlees, geen aardappelen, 2-3 opscheplepels groente (geen bord vol)
Dat was het. Verder ook niks tussendoor.
Let vooral op verborgen suikers (mogelijk in je crackers en vooral in liga)
Succes!!

Ik at waar ik zin in had. Het meeste bleef toch niet binnen ;)
Was je ontbijt 4 crackers met grillworst, een liga én een mango? Dat is wel wat veel ja. Nu ik niet meer zwanger ben eet ik om de 2,5/3 uur. Ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, avondeten, tussendoor. Tussendoor is fruit, koekje of yoghurt. Lekker veel water drinken en probeer wat te bewegen als dat lukt. Je bent zwanger. Je komt nu eenmaal aan. Dit is niet het moment om calorieën te tellen.
Ik had steunbh's. Ideaal! 

Nee dat was over de ochtend tot 1 uur in de middag..
Jaaaa ik eet ook om de 2 uur .. soms even wat eerder als ik merk dat ik echt honger heb.. als ik bv de vorige avond niet zoveel gegeten heb..
Mijn tussendoortjes zijn ook liga fruit en yogurt en soms een keer extras een koekje snoepje op chippie maar niet hele zakken

O steun bhs gewoon bij een lingerie zaak haalde je die ??

Dan nog is 4 crackers met worst, een liga én een mango wat veel. Ik neem zelf meestal 2 crackers of 2 beschuiten. Soms yoghurt en ook wel eens gewoon brood. Ik zou je dus willen aanraden om eens te beginnen met 2 crackers 's ochtends. Dan dus fruit of een koekje of iets tussendoor en dan als lunch brood ofzo. Dat is dus al anders dan je nu hebt. 
De bh's kocht ik bij Bonprix. Zijn niet duur en zeker niet sexy, maar dat was het enige dat ik kon hebben. Succes! 

Terug
Bovenaan