<p>Hallo iedereen, Ik heb een dringende vraag en maak me er heel veel zorgen over. Ik ben 15 jaar oud en ik heb ontregelde diabetes type 1. Daardoor ben ik heel onregelmatig ongesteld. Ik ben nu sinds gisteren weer ongesteld na 4 maanden, maar ik heb ontzettend veel bloedverlies. Daarvoor ga ik straks samen met mijn vader naar de huisarts. Aan de telefoon vroeg de huisarts of ik 100% zeker niet zwanger kon zijn, waarop ik lachend antwoordde met natuurlijk niet. Ik ben namelijk nog maagd. Maar toen begon ik na te denken. (Sorry als dit teveel info is...) Ik heb laatst een jongen gepijpt en ben vervolgens (zonder kleding, hij had ook niks aan) op hem gaan zitten. (En ja, mijn vagina zat tegen zijn penis aan...) We hebben geen seks gehad, maar zijn penis heeft wel mijn vagina aangeraakt. Hij was trouwens niet klaargekomen bij het pijpen. Verder denk ik niet dat dit ermee te maken heeft, maar wie weet: Hij heeft mij hevig gevingerd, bij mijn g-spot. Daar had ik twee dagen lang pijn. (Bij die g-spot) Ik weet niet of dat ermee te maken heeft maar misschien is het oke om er even bij te zeggen. Sorry als het teveel info is... Maar dus... Kan ik zwanger zijn geraakt? En waarom ben ik dan ongesteld en vroeg die vrouw het me toch? Ik kan dit absoluut niet vertellen aan mijn ouders, want zij zijn ontzettend streng en ik durf dat echt niet. Mijn vader gaat straks mee, dus dan kan ik het ook niet vertellen.. Moet ik echt een zwangersschapstest halen? Ik wil die dingen namelijk het liefste voorkomen, omdat ik dan en geld moet vragen aan mijn ouders (dus dan willen ze weten wat ik koop) en anders komen ze er misschien op een een of andere manier achter. Ik weet echt niet wat ik moet doen, en ik wil echt niet zwanger zijn. </p>