<p>Hallo allemaal, </p><p>ik hoop dat jullie uit mijn onzekerheid kunnen halen of hetzelfde hebben meegemaakt. <br />Ik heb een dochter van bijna 3 weken oud en een dochter van 22 maanden. Ik en mijn man zijn ten einde raad.. we krijgen onze pasgeboren niet in slaap. Alleen als ze na lang wakker blijven een voeding krijgt en in slaap valt aan de fles (ik geef flesvoeding) met auto rijden valt ze in slaap maar de drempel over en ze is wakker. Wandelen soms wel, soms niet. Ze huilt veel (omdat ze moe is) denk ik en lijkt alsof ze veel honger heeft. <br />Ze was een flinke baby 51 cm en 8 pond met de geboorte. Snelle bevalling en krijgt nu 130 cc aangeboden. Ze wilt meestal geen speen.. haar tongriem is te kort/strak en volgende week hebben we een afspraak om dat te behandelen. Ze overstrekt heel erg en dan moeilijk te ontspannen. We proberen al inbakeren, wakker in bed/wieg/wandelwagen leggen: tot nu toe niet gelukt. Slapend wegleggen lukt soms wel en soms niet. Op de zij slapen met zo’n kussen. Tot nu toe lukt alleen staand wiegen en daarna in slaap knuffelen. Opzich niet erg maar dat wil ze alleen bij mij en niet bij papa. <br />ze is zo onrustig dat ze de slaap niet kan pakken, zelfs een badje lukt de laatste tijd niet! Heeft iemand tips of ervaring?? </p>