<p>Help!? </p><p>Wij hebben een zoontje die zondag 4 weken word. Hij krijgt momenteel afgekolfd moedermelk en we vullen het aan met nutrilon standaard 1. Dit omdat hij niet goed aanhapt en ik niet meer afgekolfd krijg. Hij zit nu op 50/50. </p><p>Eerst lukte het aardig om zijn voedingen af te kolven. Maar de laatste paar dagen hou ik het moeilijk bij, hierdoor krijgt hij de helft van zijn voedingen kunst voeding. </p><p>Hij slaapt snacht aardig. 4-5 uurtjes. Overdag vraagt hij soms om de uur om zijn flesje. Hij krijst dan echt, zoekt, sabelt, wil absuluut geen speen. Kram is het denk ik niet, want dan huilt hij anders. Als hij heeft gegeten valt hij even in slaap maar na 20-30 min weer klaar wakker. Na 1-1,5 uur wilt hij weer eten. Hij geeft niks terug, drinkt het allemaal op. Als hij zo vaak vraagt drinkt hij 70ml.</p><p>hij is nu ook over vermoeid. Ons eerste kindje, en ik weet niet meer wat we het beste kunnen doen. </p><p>normaal krijgt hij bv 105ml en van kV 100ml. 8-9 keer per dag. </p><p>Hij weegt (afgelopen maandag 4320g)</p><p>Alle ideeen en hulp is welkom. </p><p>Ik ben bang dat we hem over voeden. </p><p> </p>