<p>Hoi,</p><p>mijn baby van 9 weken lijkt onverzadigbaar. Hij is geboren met 35+3 weken. weegt nu 4730 en is 57cm lang.</p><p>we zijn al (in overleg met cb) overgestapt naar nutrilon forte, maar dit lijkt niet voldoende te helpen.</p><p>we hebben geprobeerd kleine hoeveelheden te bieden in meer voedingen per dag. dan blijft hij huilen, omdat hij meer wil.</p><p>Als we meer geven in de hoop dat hij er langer tussen laat, dan werkt dat ook niet. we laten hem wel minstens 20 tot 30 min over een fles doen</p><p>we probeerden momenteel 6 voedingen van 130ml melk te geven, maar hij blijft te snel voor voeding komen. is ontroostbaar als hij geen voeding krijgt of het uitgesteld wordt.</p><p>Hij wil ook direct drinken als hij wakker wordt en begint dan te krijsen. ook tijdens het drinken, als hij bijvoorbeeld een boertje moet laten, wordt hij helemaal wild (overstrekken, krijsen, grommen etc)</p><p>ik weet onderhand echt niet meer wat ik moet doen. cb en kinderarts nemen het niet echt serieus lijkt t.</p><p>Herkent iemand dit?</p>