Help! Baby huilt zodra we naar buiten gaan

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn dochter is 13 weken en huilt zodra we met haar naar buiten gaan. In de kinderwagen, maxicosi, draagzak.. het maakt niet uit. De kleine begint dan keihard te huilen. Hierdoor vind ik het ook echt niet leuk om met haar naar buiten te gaan, maar ik vind het wel heel belangrijk dat ze iedere dag frisse lucht krijgt. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Tips? De kleine heeft het eigenlijk al sinds dat ze geboren is dat ze het niet leuk vind, maar het word steeds erger..</p>

Hoihoi, wat vervelend zeg! Ga je wel gewoon naar buiten en zet je door of maak je dan meteen rechtsomkeer omdat het niet leuk is? Ik had dit namelijk ook met mijn dochter, maar als ik dan even doorwandelde viel ze daarna meestal gewoon in slaap. Wat bij ons ook absoluut geen succes was, waren mutsen. Mijn dochter wil niks op of aan haar hoofd, dus zonder muts ging ook veel beter. Daarnaast had mijn dochter het mega snel warm en ik dacht dat ze goed ingepakt moest worden want ja ze was geboren in februari dus moet goed warm aankleden. Nou de kruiken heb ik nooooit gebruikt en dat inpakken vond ze ook vreselijk, ze had het gewoon te warm.
Hopelijk heb je hier iets aan! Het kan zoveel zijn. Bij ons was het een combi die je dan toevallig uitvindt. Sterkte en succes!

Mijn dochter vond het licht buiten ook heeeel vervelend de eerste 9-10 maanden ofzo..Best wel lang. Vooral in de zomer heel vervelend. 
In de kinderwagen ging het het beste als ik alle kappen zo ver mogelijk dicht deed zodat het zo donker mogelijk was.
Maar het kan idd ook zijn dat ze het te warm heeft, of dr dikke jas of muts niet fijn vindt. Lastig he...
Toch gewoon elke dag ff een rondje lopen van 20-30 minuten. Waarschijnlijk wordt ze vanzelf wel stil... en anders is 1x 20 minuten huilen ook geen ramp. Probeer het eens 1 dagje!

Terug
Bovenaan