Help! Baby komt snachts ieder uur..

<p>Ik ben einde raad..</p><p>mijn zoon is inmiddels 15 weken en 2 weken geleden heeft hij zijn 1e prikjes gehad. Daarvoor sliep hij door van 22:00 tot 7:00 wat een luxe daar ben ik me van bewust! Maar vanaf het prikje komt hij snachts IEDER UUR!  Doorslapen hoeft hij helemaal niet van mij maar ieder uur is een ramp!!! Ik ben doodop!</p><p>inbakeren mag ik niet meer omdat hij begint om te rollen.. </p><p>superstrak instoppen doe ik al maar werkt niet. Extra fles geven werkt niet.</p><p>Wie heeft de gouden tip????</p>

Klinkt als de 4 maanden slaap regressie en die is heeeeel zwaar. Probeer je normale ritme vol te houden en dan komt het vanzelf weer goed. 

Heel veel sterkte! Ik weet hoe het voelt. Tussen de 4 en de 5 maanden was mijn dochter ook elk uur wakker, het sloopt je. Speen terug en ze ging weer verder slapen, tot ongeveer een uur later. Het wordt vanzelf beter (ze sliep sowieso al nooit door). En vanaf 5 maanden werd het langzaamaan beter en ineens ging ze doorslapen! Ik wist niet wat me overkwam haha. Pas ook bij CB geweest en die dame gaf ook aan dat dat echt de 4-5 maanden slaapregressie is geweest en keek er zeker niet raar van op. Niet leuk maar 't gaat vanzelf weer over ?

Thanxx voor jullie berichtjes..
Hopelijk is het dit en komt het dus goed..
voelt alsof het nooit meer goed komt haha! Je bent zo machteloos dan!!!! 

Terug
Bovenaan