HELP! Baby wakker = huilt alleen maar!!!

<p>Hallo, </p><p>hier een wanhopige moeder. mijn zoontje is nu 2 weken en als hij wakker is huilt hij alleen maar. Op zich slaapt hij goed maar kan soms ook wel moeilijk in slaap vallen. We kunnen hem ook niet wakker weg leggen.. hij valt bij ons in de armen in slaap en dan kan hij daarna wel zo 2 uur weg tukken. Maar zodra zijn ogen open gaan is het brullen. Als we hem na even knuffelen weg leggen in de box is het brullen, aankleden is brullen, in bad is brullen. Mijn man en ik weten het soms niet meer. Hij is zo onrustig... we komen bijna nergens aan toe als hij huilt. We hebben ook nog een dreumes rond lopen die ook aandacht wil. </p><p>Ik ben al naar een osteopaat en die zegt dat hij veel spanning heeft in zijn hersenvliezen hoofd etc. Maar mijn gevoel zegt dat er meer is en dat hij pijn heeft wie heeft er tips. </p><p>Sorry voor het warrige verhaal</p><p>gr R </p>

Wat vervelend om te horen! 
Ik zou toch proberen de baby zo veel mogelijk bij je te dragen in een doek. 2 weken is ook  nog wel heel erg klein om zelf in slaap te vallen. Misschien kan er iemand helpen met de dreumes zodat je wat meer je handen vrij hebt voor de baby?
Hopelijk komt het snel goed

ik Hou hem ook veel bij me maar dan is het ook veel huilen en heel onrustig. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb best veel evarimg met kinderen en mijn gevoel zegt dat iets niet klopt. 
Zo onrustig, zo hard huilen. Hij hoeft van mijn echt niet uren in de box ofzo maar 1 a 10 min lukt al niet het is meteen huilen/krijsen. Ook na de fles niet tevreden... onder de fles ook onrustig
heb nu een fles gemaakt van 120 4 scheppen en uitgegooid tot 110 cc miss toch honger 

Onze kleine meid wilde de eerste weken ook alleen maar bij ons zijn. Als wij haar weglegde in de box of wiegje ging ze ook vaak huilen. Nu achteraf denk ik dat geborgenheid erg belangrijk is zeker de eerste periode. En zelf rustig blijven al vind ik dat zelf ook erg lastig als ze zo hard huilt. 
Als je gevoel zegt dat er iets aan de hand is dan zou ik naar de huisarts gaan. Beter een keer teveel dan te weinig. 
Succes!

Ja rustig blijven is zeker lastig gaat vaak goed maar soms.....
ik hou maar voor me komt vast goed maar soms is het zo frustrerend dat je gewoon niet aan dingen toe komt... 
We gaan nu nog 1 keer naar de osteopaat en kijken dan hoe die het over een maand doet heeft hij het dan nog gaan we maar eens een bezoekje aan de huisarts brengen. Je voelt je soms zo falen als je hem niet kan troosten... 

Je faalt echt niet! Maar snap zeker je gevoel. 
Onze kleine meid is nu 5 maanden en achteraf gezien had ze zo een aantal weken erg last van darmkrampjes. 
Wij voeden eigenlijk zoals borstvoeding op behoefte. Zorg dat ik altijd iets bij heb en dat werkt voor ons prima. Het voordee daarvan is is dat ze ook nooit spuugt. Maar ook dit is zo persoonlijk maar geeft je misschien een idee. 
Blijf je gevoel volgen en hou je taai! Je doet het goed als moeder en laat je niet van de wijs brengen door anderen. 

Wat ontzettend vervelend! Ons meisje huilde ook ontzettend veel de eerste 8 weken. Combinatie van niet genoeg borstvoeding bij mij en ook karakter. Osteopaat heeft goed geholpen. Nutrilon de deur uit en geitenmelk basis voeding werkte goed en nu hebben we hipp wel koemelk voeding. Andere voeding deed hier wonderen. Ik geef borstvoeding en vul aan met kunstvoeding. Wij wisselden elkaar af om af en toe ook huilpauze te hebben. Ik heb heel veel buiten gewandeld met soms een krijsende baby in de wagen. Toch werd zever vaak rustig van. En vraag idd hulp in je omgeving voor het huishouden, de baby, even tijd uit huis, rustig douchen. Als je zelf niet oplaadt, kun je ook niet goed zorgen. 
Je kunt je knap ongelukkig voelen als je kindje constant huilt en niets goed lijkt. Bij ons waren het vooral krampjes, wennen aan de wereld en de voeding. Je doet het goed meis! Dit gaat straks voorbij. En als je het niet vertrouwd: ga naar de huisarts. Niet wachten gewoon doen al is het maar voor je gemoedsrust. Heel veel sterkte! 

Wat ontzettend vervelend! Ons meisje huilde ook ontzettend veel de eerste 8 weken. Combinatie van niet genoeg borstvoeding bij mij en ook karakter. Osteopaat heeft goed geholpen. Nutrilon de deur uit en geitenmelk basis voeding werkte goed en nu hebben we hipp wel koemelk voeding. Andere voeding deed hier wonderen. Ik geef borstvoeding en vul aan met kunstvoeding. En ze bleek verborgen reflux te hebben. Als je eten steeds in je keel staat, snap ik dat je ontevreden bent. Wij wisselden elkaar af om af en toe ook huilpauze te hebben. Ik heb heel veel buiten gewandeld met soms een krijsende baby in de wagen. Toch werd zever vaak rustig van. En vraag idd hulp in je omgeving voor het huishouden, de baby, even tijd uit huis, rustig douchen. Als je zelf niet oplaadt, kun je ook niet goed zorgen. 
Je kunt je knap ongelukkig voelen als je kindje constant huilt en niets goed lijkt. Bij ons waren het vooral krampjes, wennen aan de wereld en de voeding. Je doet het goed meis! Dit gaat straks voorbij. En als je het niet vertrouwd: ga naar de huisarts. Niet wachten gewoon doen al is het maar voor je gemoedsrust. Heel veel sterkte! 

Terug
Bovenaan