<p>Goedemorgen dames,</p><p>Ik kan wel wat advies van jullie gebruiken. Ik heb een dochter van 5 maanden. Een hele lieve, vrolijke en pittige dame. Ze doet het over het algemeen super, dus ik mag zeker niet klagen. <br /><br /></p><p>Alleen nu het volgende. Het is in het begin ook wel zoekende geweest hierin, maar nu houdt het wel heel lang aan. Ze is zo vreselijk onrustig tijdens de fles. Heel soms gaan de eerste 60-70 cc er rustig in en daarna is het drama. Roodaanlopen, vreselijk huilen en krijsen en de fles weigeren. Het enige wat helpt is de fles verder afmaken in de wipstoel waar ze rechtop zit. Dit gaat zo bij de 1e,2e,3e en meestal ook de 4e fles, alleen de 5e fles niet. <br />Ik dacht eerst het zal wel een sprongetje zijn, maar we zijn al zo bezig vanaf +- 11 weken en inmiddels is het volgende sprongetje allang begonnen. </p><p>Verder valt me op dat ze veel mondjes terug geeft en ook nog uren naar de fles wat spuugt. Ook komt er regelmatig wat omhoog wat ze wegslikt. Ook kauwt ze veel en hoest en niest ze regelmatig.</p><p>Ze krijgt 5x 180+6 aangeboden. Ze drinkt het niet altijd op.</p><p>Wat we al hebben geprobeerd:</p><p>-kleinere flessen</p><p>-fles minder</p><p>-tussendoor boeren</p><p>- prikkel vrij fles geven.</p><p>Niks lijkt te helpen. Het is voor haar ontzettend zielig. En wij zitten nu wel een beetje met onze handen in het haar. Herkennen jullie dit misschien? Ik hoor graag jullie tips en adviezen. <br /><br /></p><p>oja, we dikke de flesvoeding al in trouwens! <br /><br /></p><p>Liefs</p>