Help, babynamen. Ik kom er niet uit!

<p>Lieve mama's,</p><p>De twijfel blijft maar toeslaan. Ik ben al 38 weken zwanger. Wat vinden jullie leuker? Onze twin girls heten: Julie en Luna. We krijgen nu een zoontje.</p><p>Davey of Maes? Alleen als ik Google op Maes is het ook een Belgisch biermerk en een tankstation, maar mijn man zegt dat ik mij daar niets van moet aantrekken en gewoon puur naar de naam moet kijken. Davey vind ik wel leuk, maar is dat ook nog leuk als die een volwassen man is?</p><p>Help!</p><p>Ik hoor graag jullie meningen. </p><p>Liefs,</p><p>Van mij</p><p> </p>

Of je maakt er Dave en gewoon Mees van?
Wat dacht je van Luca, is ook heel mooi.

Wij krijgen zelf een meisje dus die naam wordt het niet. Mocht je nog meidennamen hebben hoor ik ze graag haha

Ze kunnen beiden! Lastig hoor! Misschien een ongevraagde suggestie? Wij kennen een Mace, misschien is deze schrijfwijze een alternatief voor je?

Dat spreekt mij minder aan. Tis zo moeilijk. Luca vind ik ook een mooie naam, maar dat vind mijn man helemaal niks. Als wij weer een dochter hadden gekregen had ze Maeve geheten.

Ja tis ontzettend lastig. Mace kan ook nog, alleen de hond van de buren heef Jace, dat vind ik wel heel erg veel op elkaar lijken, maar misschien denk ik veel te moeilijk en kom ik er daarom niet uit haha 

Ik vind Davey leuk! Bij Maes irriteer ik me wat aan de 'ae'.
Davey vind ik erg passend bij de namen van je meiden en zeker leuk voor een volwassen man.

Anders Daley?

Davey vind ik leuker staan. Maar ik zou dan gewoon dave doen en het verkleinen als hij nog klein is. Dean misschien? Mason?

Terug
Bovenaan