Help! Babynamen...

<p>Goedemiddag dames.</p><p>Vandaag ben ik 24 weken zwanger. Mijn vriend en ik weten nog steeds geen naam voor onze kleine man. Zelf hebben we een naam in gedachten, maar hierover begin ik steeds meer te twijfelen! Het gaat om de naam Dévin. Zelf vind ik de naam Noé erg leuk, maar mijn vriend vindt Dévin dan leuker... Dus dacht ik misschien Dèvin Noé, maar begin dan weer te twijfelen of ik überhaupt wel een tweede naam wil..</p><p>Hebben jullie nog tips voor ons?</p><p>We zoeken een korte naam, een naam die niet moeilijk is, maar ook niet veel voorkomt.. </p><p>HELP! </p>

Hoewel noé zowel aan jongens als aan meisjes wordt gegeven, denk ik bij noé toch eerder aan een meisje. Waarom, geen idee, zo klinkt het voor mij logischer. 
Devin vind ik dan leuker.
Hoewel ik mezelf niet aan mijn eigen advies heb gehouden. Mijn dochtertje heeft ook een unisex naam :)
Met mij schiet je dus niets op. 

Noe vind ik ook echt een meisjesnaam.. er zat vroeger een meisje bij mij in de klas die zo heette... dus dat zou ik niet doen, hoe leuk je de naam ook vindt! Iedereen die die naam op een lijst ziet staan, zal aan een meisje denken en nogal verrast zijn als het een jongetje blijkt te zijn ;)

Ja, lastig hè, een babynaam kiezen! 
Zelf had ik iets aan de volgende tips: 
https://mybabywatcher.com/hoe-de-perfecte-babynaam-kiezen/
Persoonlijk vind ik Noé een hele leuke naam, zeker voor een jongen. En Devin Noé vind ik ook erg leuk klinken. Zo zie je maar weer dat alle meningen anders zijn, dus ga vooral op jullie eigen gevoel af :) 
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan