HELP!! beetje bloed verloren

Hoi meiden,

gisteravond zag ik tot mijn schrik bloed aan m'n wc papiertje zitten.
Het was niet veel, maar nu verlies ik ook af en toe een beetje bloed, dat is trouwens
beetje rood/bruin.., maar van gisteren echt rood.

Ik moet dinsdag naar de VK, maar ik kon vandaag helaas niet bellen, omdat vanwege
vakantie drukte op m'n werk niet even weg kon..en de vk is alleen tussen 13.00 - 14.00 uur bereikbaar..ook lekker handig.

Ik denk zelf dat het wel mee valt, omdat ik geen hevige buikpijn heb. af en toe krampen.
Dus maar hopen dat het dit weekend niet erger wordt.

Je leest dat het wel vaker voorkomt, maar je blijft toch schrikken en wordt er onzeker van.

Liefs leeuwtje

Dag Leeuwtje,

Ik weet hoe je je voelt. Vorige week had ik ook 3 dgn bloedverlies, maar bij mij bleef het bruin. Het maakt je inderdaad onzeker. Liever heb je geen bloed. Het hoeft niets te betekenen, maar het kan wel. Dan geeft alleen een echo je duidelijkheid. Ik heb deze wk een echo gehad en die was gelukkig goed. Ik hoop dat het bloeden bij jou weer stopt en dat alles in orde is volgende week. Of je je nu helemaal gek maakt of rustig blijft, het verandert niets aan de situatie. Dus ik hoop voor je dat het lukt een beetje rustig te blijven! Succes! liefs Poek

Beste Leeuwtje,

Hoe gaat het nu met je? Ik hoop maar dat het weekend goed verlopen is en dat het bij een korte bloeding is gebleven. Ik weet hoe je je voelt. Ik had drie weken geleden ook twee dagen (bruin) bloedverlies. Je schrikt er ontzettend van hoewel je weet dat het kan gebeuren. Woensdag heb ik mijn eerste echo, en ik moet zeggen dat ik nog steeds zenuwachtig ben dat er iets niet goed is. Maar ik denk dat dat heel normaal is!

Laat je weten hoe het met je gaat?

Liefs,
Juf80

heey,
ik had zondag ook een beetje bloedverlies en maakte me toch best wel zorgen omdat het al 2 keer mis is gegaan.
gisteren de vk gebeld met het spreekuur en mocht gelukkig meteen langskomen voor een echo.
gelukkig was alles goed.
ook vertelde hij dat een klein beetje bloedverlies niks hoeft te beteken dat het nog steeds van de innesteling kon zijn dat kan schijnbaar tot de 16de week.
k vond het wel fijn dat ik meteen langs mocht komen al is het alleen maar voor je gevoel.
liefs nicole

Terug
Bovenaan