HELP begin miskraam?

<p>Hoi</p><p>Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger en ben zo bang, ik voelde toen ik aan het winkelen was ineens iets lopen. Snel naar huis gegaan en nu zit er heel veel waterige gele afscheiding in mn onderbroek. Daarbij heb ik ook zeurende buikpijn. Ik heb al 3 miskramen achter de rug en ik wil zo intens graag dat het nu goed gaat. Herkent iemand dit? Ik ben zo ontzettend bang</p><p>Groetjes susanne</p>

het is normaal om meer afscheiding te hebben. Ik heb dat ook regelmatig. Als je niet ineens veel bloedverlies heb, zou ik me niet teveel zorgen maken

Wat heftig dat je al 3 miskramen hebt gehad!!! 
Ik had met mijn miskraam alleen maar een beetje oud bloed en dat werd telkens erger....
zolang je geen bloed ziet is het goed zal ik denken? Ik wens je veel sterkte want snap goed dat je een in spanning zit?

Dank voor het reageren, het is geen bloed gelukkig en "fijn" om te weten dat je meer afscheiding hebt. Dat had ik bij de vorige drie ook (niet heel erg) maar zeker niet geel.
Vanavond maar even met een filmpje op de bank gedachte verzetten.
Groetjes
Susanne

Hoi,
Heftig zeg, zeker na zo'n heftige periode van miskramen. 
Ik zou je graag willen geruststellen; ik heb ook behoorlijk veel afscheiding nu ik zwanger ben, dat is normaal.
Ik snap dat je bang ben, en weet dat het moeilijk is in jouw situatie, maar probeer het wat los te laten. Idd wat afleiding zoeken ofzo! Ik duim voor je!

Ik sluit me daarbij aan: afscheiding is echt een rot bijwerking en bij mij is t soms ineens veel, en ook steeds anders! De buikpijn had ik ook, maar is volgens mij gewoon een goed teken, er gebeurt immers veel (groei, ontwikkeling)! Alleen bij bloed moet je even opletten, en buiten dat moet je zoveel mogelijk proberen er vertrouwen in te hebben, want stress is wel erg slecht! Ik dacht altijd: als het wel mis is kan je daar niets aan doen, het enige dat je kan is er vanuit gaan dat t goed zal gaan en dat alles er gewoon bij hoort! Het gaat vast goed!!

Terug
Bovenaan