HELP BEIDE EILEIDERS VERSTOPT

Hallo allemaal,

ik heb 30 november een kijkoperatie gehad naar aanleiding van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in september.
Nu is gebleken dat beide eileiders aan het uiteinde zijn verstopt. Ik wordt nu door verwezen naar ac ziekenhuis groningen. Wie heeft er ook zo iets meegemaakt of weet er wat meer over. Want er wordt ook al gesproken over ivf of misschien dat ze het nog kunnen herstellen.

Hoi,

veel kan ik je er niet over vertellen, maar er zullen ongetwijfeld wel meiden zijn, die het wel kunnen...
wat ik je wel ff wilde zeggen, is dat je al je vragen goed moet opschrijven en mee moet nemen naar het zkh in groningen. ze nemen daar echt alle tijd voor je en ze zijn echt super begaan met je. in ieder geval heel veel succes!

groetjes bianca

Hoi,

Bij mij bleken na 2 jaar proberen om zwanger te raken beide eileiders verstopt. Dit verklaarde ook meteen waardoor ik niet zwanger werd. Bij de HSG kregen ze ze niet open. Middels een operatie is er uiteindelijk 1 eileider opengemaakt.
Vrij snel daarna ben ik met deze ene eileider zwanger geraakt. Helaas een miskraam en daarna geen zwangerschap meer gedurende een jaar maar toch..
Het kan volgens mij goed dat ze ze open maken helemaal omdat ze open zijn geweest aangezien je zwanger was.

Mijn buuf is zwanger geworden zonder eileiders (IVF) en heeft nu 2 prachtige meiden.
Ook daar was er dus een oplossing!

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad.

gr.Inge

Hai Sabrina,

Wat toevallig ik had ook in september 2005 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!

Alleen bij mij was 1 eileider goed, en de andere zat al dicht die ze ook niet meer open konden maken. Ze gingen ervan uit dat ik gewoon met 1 eileider zwanger kon worden. En ja, ik werd zwanger maar het zat mooi toch in de dichte eileider! Hoe?? Aan het uiteinde, en het kon simpel weg gewoon niet doorheen. Toen is die eileider verwijderd en moet ik het alsnog weer met 1 eileider het doen. Zag vorige week dat ik weer zwanger was, maar helaas heb ik deze week weer een miskraam gehad...

Als die van jou open zijn, geloof ik best dat jij ook heel snel zwanger wordt.
Dus hopelijk hebben we allebei binnekort weer goed nieuws.

Veel sterkte.

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan