Help: Bekkeninstabiliteit en zwanger willen worden?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.
ik heb even een vraagje
mijn zoontje is nu 7,5 maand en ik heb bekkeninstabiliteit.
het is al een stuk beter dan in het begin.en ik heb er steeds minder last van behalve als ik ongesteld ben wodrt het erger en dan is het vaak niet te doen.
wij willen onwijs graag zo snel mogenlijk een tweede kindje en dat het leeftijdsverschil niet te groot is.

weten jullie of het in een zwangerschap over kan gaan? of het wel verstandig is om binnenkort weer zwanger te worden?
heeft iemand dit ook gedaan en hoe zijn jullie ervaringen???
alvast bedank, groetjes M

Ik heb tijdens m'n zwangerschap ook bekkeninstabiliteit gehad, bij mij is het zo goed als over (na bijna 10 maanden). Was toevallig wegens spit bij een osteopaat van de week en hij gaf me bijna op mijn kop dat ik tijdens mijn zwangerschap niet naar hem toe ben gegaan, hij schijnt er iets aan te kunnen doen, of in ieder geval de klachten te verminderen. Ik zou je aanraden om eens contact met zo'n persoon op te nemen en dan kan hij precies uitleggen hoe je lichaam in elkaar zit, wat de kansen zijn dat het erger wordt/ over gaat. Ik hoor altijd dat de kans groter is op BI als je het al een keer hebt gehad. Persoonlijk zou ik het risico niet nemen want straks zit je in een rolstoel met een klein baby'tje en een kleine hummel die minstens net zoveel aandacht heeft. Ik zou nog wachten totdat je klachten zoveel mogelijk over zijn.
Veel succes in je beslissing.
Groeten van een andere twijfelaar

heel erg bedankt voor je reactie en je meeleven.
ik zal er zeker heel erg over na denken. want het is inderdaad niet een beslissing die je zomaar kunt nemen.
echt heel erg bedankt!
Groetjes M.

Terug
Bovenaan