Help ! ben bijna 11 weken zwanger maar....

Goedemorgen,
ben nu 11 weken zwanger en moet volgende week naar de verloskundige voor een echo,maar nu komt het......vanmorgen had ik heel ietsjes bruinbloed...het was echt niet veel, maar toch ! is dit een slecht teken ??? Kan iemand mij het vertellen?? Please ?

quote: Aanstaande moeder schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2008 10:44:28'));

Goedemorgen,
ben nu 11 weken zwanger en moet volgende week naar de verloskundige voor een echo,maar nu komt het......vanmorgen had ik heel ietsjes bruinbloed...het was echt niet veel, maar toch ! is dit een slecht teken ??? Kan iemand mij het vertellen?? Please ?

het was niet echt bruinbloed, het was een soort van lichtbruin vocht of zo, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen....

Hoi!

Maak je niet meteen te ongerust. Bij 50 % van de zwangere vrouwen komt er licht bloedverlies voor en blijkt er uiteindelijk niks te zijn, of iets van een wondje in de baarmoederhals. Als je je toch teveel zorgen maakt dan zou ik gewoon ff de verloskundige of huisarts bellen dan kan die het checken!
Sterkte ermee!
Groetjes

Terug
Bovenaan