Help! Ben ik zwanger of niet?

<p>Hallo allemaal, ik sta in paniek. Een week voordat ik ongesteld wordt, voel ik normaal buikpijn en hoofdpijn en verder niks totdat ik ongesteld wordt. Maar deze maand ik voelde wat anders. Een week voordat ik ongesteld wordt, ik voelde me bijna elke dag misselijk, ik kon niet staan, ik kon niet lopen, ik moest gewoon ff liggen. Ik voelde alsof ik moest overgeven maar niks. Paar minuten later, voelde ik me weer beter. Maar dit gevoel krijg ik bijna elke dag, meestal in de ochtend en in de avond. Ik had op vorige week vrijdag een zwangerschap test gedaan waar je gaat 6 dagen voor je menstruatie testen en het werd negatief. Paar dagen later ik voelde me weer misselijk, humeurig.. gewoon bijna hetzelfde als vorige week. Dus vanochtend, ik dacht ik neem weer de zelfde zwangerschapstest omdat ik wordt ook overmorgen ongesteld, en het werd weer negatief, maar deze keer ik zag een lichte lijntje. Ik kon het alleen zien als ik de test onder het licht zou zetten. Dus ik zit heen en weer te twijfelen als ik zwanger bent of niet. Ik dacht ik ga vandaag een clear blue zwangerschapstest kopen en ik ga morgen ochtend testen. Wat denken jullie? Alsjeblieft help mij.</p><p> </p><p>P. S ik slik ook de pil.</p>

Ik denk dat je hormonen gewoon in de war zijn. Heb je ander soort gekregen? Ik had hier ook last van zelfde als wat jij zegt en slikte toen ook de pil en toen belde de apotheek dat ze de samenstelling hadden veranderd. Dit mag dus blijkbaar gewoon zonder te melden. Wat ik heel raar vindt trouwens. Zou wel als je echt denkt zwanger te zijn stoppen met de pil. Weet niet hoelang je aan de pil zit, maar het blijven hormonen je lichaam kan er ook aan moeten wennen.

Ff telefoontje ha doen die kan je zwz beter adviseren als ieder ander

Hi, altijd vervelend die onzekerheid.
Als je wilt, kan je altijd een digitale test halen om misschien meer duidelijkheid te krijgen.
Kan inderdaad heel goed zijn dat, wat hierboven is genoemd, je hormonen lekker bezig zijn.
Kan zijn dat je heel vroeg erbij bent en toch zwanger bent .
Kan ook zijn dat je wat hebt opgelopen en daardoor misselijk voelt.
Succes! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Hiii!! Ik ben al sinds 2016 bezig met de pil, ik neem het altijd op tijd, maar het is ook vaak gebeurd dat ik 1 of 3 uurtjes later inneemt. Nu zit ik in de stopweek, gisteravond ik voelde wat anders dan normaal, ik voelde dat mijn borsten waren gevoeliger. En vanochtend had ik weer een zwangerschapstest gedaan van clear blue, ik had die digitale test gebruikt. En het stond "niet zwanger", morgen is mijn eerste dag van mijn menstruatie, dus ik dacht ik wacht nog voor de zekerheid voor stel, wordt ik niet ongesteld voor een paar dagen dan ga ik weer testen. Maar ik vind het nog steeds raar wat ik de laatste tijd had gevoeld.

Terug
Bovenaan