Help... ben ik zwanger ?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik heb een vraag.

ik voel mij de afgelopen 2 weken erg misselijk, steeds als ik iets eet dan verdwijnt het weer (dit heb ik nooit eerder gehad) Daarnaast voelen mijn borsten ook dikker en voller aan.

ik ben sinds 2 maanden aan een nieuwe pil omdat de oude niet goed werkte.. maar nu heb ik 2 weken geleden een feest gehad, waarbij wij aan de andere kant van het land moesten overnachten.. nu heeft mijn vriend mijn toillettas ingepakt en de oude pil erin gestopt.. kortom, deze heb ik pas de volgende avond kunnen innemen. In de week ervoor hebben we wel gemeenschap gehad, maar de week erna niet.

nu vroeg ik mij af of ik toch zwanger kon zijn.. ik vind namelijk die symptomen wel erg vroeg als het zo is..

alleen nu voel ik in mijn onderbuik wel een soort van ongesteldheids gevoel (dat ik het moet worden) en eigenlijk ben ik best teleurgesteld..

dus ik vroeg mij af wat jullie gedachte hierover was.. kan dit al zo vroeg in de zwangerschap een rol spelen (misselijkheid enzo)

groetjes, Nadia

Tja Nadia,

Je had vast al wel een vermoeden, maar dit kan van alles zijn.
Het zou goed kunnen dat je zwanger bent, ook een vaag ongi-gevoel hoort daarbij, maar ja, je kunt dezelfde verschijnselen hebben door hormonale veranderingen, omdat je je pil een dag niet hebt geslikt (nooit weer het mannetje je toilettas in laten pakken dus, hahaha)

Even wachten dus, en op de dag dat je ongesteld zou moeten worden kun je testen, of nog even wachten, maar dat kon ik ook nooit!

Laat je het nog even weten?

Sterkte,

Marjoke

dankje voor je reactie  
Dat is inderdaad waar ik ook mee zat, het kan duiden op een zwangerschap, maar ook op hormoon verandering.. omdat ik dus net met deze pil begonnen ben.

het probleem hiervan is dus ook dat ik niet precies weet wanneer ik ongesteld moet worden (althans niet de preciese dag) ik heb ook al meerdere malen in het schap gekeken voor een test, en toch maar steeds niet gekocht..

ik vind het wel spannend allemaal, en ookal was het alles behalve geplant, heb ik toch stiekem wel een beetje hoop dat het wel zo is..

Dat dacht ik wel, anders kwam je hier niet "buurten".
Tja, zwangerschapstesten zijn niet goedkoop. Ik kon bij alledrie mijn zwangerschappen vroeg testen, de eerste 2 dagen voor de ongidag, de tweede al 4 dagen ervoor (dit was een digitale, die zijn nauwkeuriger!) en nu weet ik het niet zo goed, omdat ik hiervoor een miskraam had, maar ik ben 8 maart uitgerekend, en heb op 28 juni een positieve test gezien. Volgens de verloskundige was dat nogal vroeg... ik geloof het onmiddelijk.

Zoals ik al zei, ik kon nooit wachten, want ik zei dan: als het positief is, dan weet ik dat, en als het negatief is, dan weet ik nog niks... maar ja, je moet het zelf weten.
Wachten is wel beter en goedkoper.

Ik ben wel benieuwd.

Ik lees het wel!

zo denk ik precies zo !
als het positief is weet je het, en anders weet je nog niets..

maar ik heb ondertussen al meer dan 10 dagen gewacht, (sinds ik me zo beroerd voel dus) en ik heb besloten dat als ik op dinsdag nog niet ongesteld ben geworden ik dan ga testen.. afgelopen woensdag namelijk de laatste pil gehad ..

Oke, nog maximaal drie daagjes in spanning dus!
Nou, ik hoor het wel.

Sterkte!

Terug
Bovenaan