HELP! Ben ik zwanger ?

Hoi ik heb een vraagje.. 11 september begon mijn menstruatie en op 15 september begon ik weer aan mijn pil, maar mijn menstruatie was gestopt op deze dag. Voordat ik mijn pil nam heb ik sex gehad met mijn vriend. Nu komt er melkachtige vloeistof uit mijn tepels als je erin knijpt en heb ik soort van menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug.
Ben ik nu zwanger ? Mijn schoonmoeder denkt van wel, maar dat kan toch niet zo snel na je menstruatie ?

Alsjeblieft help me!

Groetjes Nadine
 
Om het zeker te wete zou je een test kunnen doen. Het kan zijn dat er iets met de pil eerder fout is gegaan denk aan overgeven diaree e.d. dan is de pil minder betrouwbaar en zover ik weet ook als je bepaalde antibiotica moet slikken. Dus ik zou zeggen wil je zeker weten doe een test.

Veel succes en laat je het weten hoe het gegaan is?

Gr. Emma
 
Even een test doen. Al je symptomen kunnen ook door de hormonen in de pil komen, maar als je test weet je het zeker.
 
inderdaad test doen! wij kunnen hier moeilijk zeggen of je wel of niet zwanger bent, maar nu al een vloeistof uit je tepels lijkt me wel erg vroeg hoor! tenzij je al verder bent dan je dacht.. dat het al eerder "mis"is gegaan.
succes
 
Terug
Bovenaan