HELP ben zo bang

Hallo meiden....

Hier weer een meeleesmoeder in de weer.....

Morgen (donderdag) moet ik naar de verloskundige voor de eerste echo. Ik ben dan (volgens eigen berekening) 11,5 weken zwanger van onze tweede.

In het begin had ik veel last van kwaaltjes. Misselijkheid, moe en zere buik en rug.
Die kwaaltjes beginnen nu langzaam te verdwijnen (gelukkig).
Maar nu de kwaaltjes verdwijnen, komt de onzekerheid dubbel en dwars naar boven....

Ik ben zo bang dat er straks bijvoorbeeld niets zit (bijv. lege vruchtzak op maart forum beschreven) of dat het hartje niet klopt.

En stel dat het niet goed zit, had ik dan al bloedverlies gehad? Of had ik me minder goed gevoeld?? De laatste 2 dagen heb ik meer last van mijn buik en rug, zou dit juist een goed teken zijn of juist een slecht teken????

Ik weet dat ik mijzelf misschien wel gek maak en dat het allemaal wel goed zou gaan, maar toch.....
Jullie zullen me wel een aanstelster vinden. Jullie zijn ook allemaal wat verder (ik ben 28 feb uitgerekend)....

Ik hoop dat ik morgen met goed nieuws kan komen.....

Liefs Margo

nou margo.. ik ben niet zoveel verder hoor!
ben vandaag 12 weken en 2 dagen.
ook ik krijg morgen weer een echo.

dat de klachtjes minder worden is normaal! ik heb dat nu ook wel, met vlagen last van mijn borsten, niet meer iedere dag. met vlagen misselijk, maar dat is dan vaak mijn eigne schuld omdat ik te lang niet gegeten heb.
en de vemroeidheid wordt ook minder, alleen wil ik dan ineens weer zoveel doen dat ik toch weer moe en met hoofdpij op bed beland!

de tijd van je goed voelen en meer energie hebben komt er nu toch aan!

maar ik heb ook meegemaakt dat ik dacht na de 10de week dat de klachtjes daarom minder waren, maar met de echo met 14 weken bleek ons kindje toen gestopt te zijn met groeien. ik had geen bloedverlies, geen buikpijn, helemaal nergens last van.

waarschijnlijk en je pas gerust na je echo.... en die is vast helemaal goed!
groetjes Carina

hoi Margo,

Ik voelde mij net zoals jij vorige week hoor.
zou er wel iets zitten....straks zit er een leeg vruchtzakje...of het hartje klopt niet!
tuurlijk komt dit ook voor, bedoel niet iedere zwangerschap loopt goed af, en daarom is het ook zo spannend naar die eerste echo toe!

Ik denk dat niemand jou die onzekerheid helemaal weg kan nemen, omdat niemand bij je van binnen kan kijken hoe het met je kleintje is. klinkt misschien stom, maar is natuurlijk wel de werkelijkheid!

Ik heb dus vorige week mijn echo gehad, en we zagen een mooi hummeltje met kloppend hartje, wat een geruststelling!

Nog eventjes geduld, en ja dat is moeilijk ik weet het!, en dan krijg jij ook je echo!
En hopelijk kun je dan snel gaan genieten....

Hoi Margo,

Ik ben op dit moment 14,1 week zwanger, maar rond de 11de week had ik precies hetzelfde als jou. Inderdaad de angst of het allemaal wel goed zou gaan daar in mijn buik, maar heb 1,5 week geleden een echo gehad en alles gaat super met de kleine dus ik zou me maar niet al te druk maken. Komt vast goed.

We horen het wel van je echo morgen.

Groetjes Margot

Hoi Margo,

Wat je nu mee maakt is voor mij ook erg herkenbaar. Ik heb a.s. vrijdag mijn eerste echo. Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger.
Het is ook heel erg spannend. De kwaaltjes zijn je enige houvast eigenlijk in dit stadium van je zwangerschap en als die minder worden wordt het lastig. Altans zo ervaar ik het. Ik  ben vooral de laaste week erg onzeker of alles nog goed is. Morgen weet jij in ieder geval of het goed zit. En je moet maar zo denken, in de meeste gevallen is het ook goed! Ik kan niet wachten tot vrijdag.
Heel veel succes morgen!

Groetjes Eefje

Hoi Margo,

Wat je nu mee maakt is voor mij ook erg herkenbaar. Ik heb a.s. vrijdag mijn eerste echo. Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger.
Het is ook heel erg spannend. De kwaaltjes zijn je enige houvast eigenlijk in dit stadium van je zwangerschap en als die minder worden wordt het lastig. Altans zo ervaar ik het. Ik  ben vooral de laaste week erg onzeker of alles nog goed is. Morgen weet jij in ieder geval of het goed zit. En je moet maar zo denken, in de meeste gevallen is het ook goed! Ik kan niet wachten tot vrijdag.
Heel veel succes morgen!

Groetjes Eefje

Hoi Margo,

Heel veel succes morgen!

Groetjes Eefje

quote: Eefje1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 18:44:38'));

Hoi Margo,

Heel veel succes morgen!

Groetjes Eefje

mmm, ging even fout...

Terug
Bovenaan