Help ben zo bang......

Hallo meiden....

Hier weer een meeleesmoeder in de weer.....

Hoor eigenlijk thuis op het februari-forum, maar omdat het net op de grens is, toch hier ook een bericht.

Morgen (donderdag) moet ik naar de verloskundige voor de eerste echo. Ik ben dan (volgens eigen berekening) 11,5 weken zwanger van onze tweede.

In het begin had ik veel last van kwaaltjes. Misselijkheid, moe en zere buik en rug.
Die kwaaltjes beginnen nu langzaam te verdwijnen (gelukkig).
Maar nu de kwaaltjes verdwijnen, komt de onzekerheid dubbel en dwars naar boven....

Ik ben zo bang dat er straks bijvoorbeeld niets zit (bijv. lege vruchtzak op maart forum beschreven) of dat het hartje niet klopt.

En stel dat het niet goed zit, had ik dan al bloedverlies gehad? Of had ik me minder goed gevoeld?? De laatste 2 dagen heb ik meer last van mijn buik en rug, zou dit juist een goed teken zijn of juist een slecht teken????

Ik weet dat ik mijzelf misschien wel gek maak en dat het allemaal wel goed zou gaan, maar toch.....

Ik hoop dat ik morgen met goed nieuws kan komen.....

Liefs Margo

Goedemorgen!

Wat bekend die onzekerheid......
Maar volgens mij heeft iedereen daar last van, ik moet zelf vanmiddag ook voor de eerste keer naar het zh, en denk ook steeds dat de arts mij gaat vertellen dat er niks zit...maar ondertussen weet ik wel beter..maar ja die onzekerheid............

Heel veel sterkte,en vooral genieten en van het goede uitgaan!
Groetjes!

Tja die onderzekerheid... vreselijk.
Ik ben nu 8 weken zwanger van de tweede en al die klachten had ik bij de eerste niet. Vanmorgen heb ik veel bloed verloren en schrok me te pletter dus de vk gebeld en vanavond om 19.00uur krijg ik een echo om te kijken of alles wel goed gaat. En dan ga ik nog twijfelen of ik wel echt zwanger ben... nou ja een hoop aanstaande moeders herkennen dit dus.
In ieder geval veel sterkte en we gaan ervan uit dat alles goed gaat.
Liefs

hai margo
ik ben zwanger van de 4e
en ik ben ook wel bang soms
ik ben vandaag 8 wk + 4 dgn
en krijg mijn echo met 12 wk + 1 dag
dus dat duurt nog even
nou vandaag heb je dus je echo
ik hoop dat alles goed is
liefs ci lo...

hallo meiden

Goed nieuws van deze kant!
We hebben een prachtige echo gehad en een schitterend kloppend hartje gezien!!! Ook de termijn was precies zo als we zelf ook dachten (uitgerekend op 28 feb.)
Gelukkig is de onzekerheid nu voorbij en kan het genieten beginnen!!
Bedankt voor jullie steun!

Groetjes Margo mamma van Stefan en ukkepuk 11w5d

Terug
Bovenaan