Help BH!

Hallo!

Jeetje ik ben voor mijn doen wel aan het schrijven vandaag zeg! Dat kan maar weer 1 ding betekenen, ik moet eigenlijk studeren en ben me weer eens aan het drukken hahaha...
Maar ik vroeg me af hoe het bij jullie zat met de borstomvang, en voor de moeders van de tweede, hoe is dit op een gegeven moment geeindigd?
Ik heb van nature al een goede cupmaat te pakken, dat ik geen rugklachten heb is voor iedereen een raadsel. Ik heb vanaf mijn 18e al cup F70-75. Ik vroeg me toen ook altijd al af wat dit zou betekenen bij een zwangerschap en borstvoeding en nu weet ik het!
Ik had een paar  voedings  BH's van Hunkemoller maar die waren eigenlijk zo spuuglelijk en aangezien ik tijdens mijn zwangerschap ook al van die lelijke verwassen witte beugelloze gevallen van die winkel aan had gehad werd ik het enorm zat. Ik ben normaal wel een voorstander van mooie lingerie, ook al kost dat enorm veel geld met mijn gekke maat. Maar goed, ik had dus een paar BH's van Anita besteld omdat ik weer eens een mooie wilde en ik toch denk nog een aardig tijdje borstvoeding te gaan geven. Het is het geld dus wel waard.
Ik had verschillende maten besteld omdat ik het merk niet ken en ook niet wist wat ik nu voor cup zou hebben, nou, ik ben me dood geschokken! Ik ben op dit moment de trotse bezitter van een bh in de maat H 75!!!
Ik wist eerst niet eens dat die gemaakt werden!
Jeetje mina echt huge. En nog steeds geen rugklachten
Maar nu vroeg ik me wel af of het ooit nog goedkomt met me? Wie kan me gerust stellen? En wil ik eigenlijk wel dat ze weer kleiner worden want betekend kleiner ook slapper en hangend? Model theezak sla ik het liefst wel over (no offense) want de zwaartekracht begint nu al aardig te tekenen...

Help!

Hoi,

ik heb normaal altijd 80 DD gedragen, maar in mijn zwangerschap en tijdens de bv was dit duidelijk niet groot genoeg.

Toen Laura 6 weken was, ben ik gestopt met de bv en nu heb ik 75 C! Zo klein zijn ze sinds mijn groei niet geweest en het zijn net twee theezakjes als ik ze los laat hangen. Nu waren ze altijd al hangerig, maar niet zo erg...

En ik heb pas 1 kind gehad .

Hoop dat het bij jou een beetje minder erg wordt na de bv. Ze zullen iig wel minder worden.

Groetjes Ilona

Wat een drama he, die bh's.
Ik had voor de 1e 75D, in de zwangerschap E en daarna F of G. Daarna ben ik afgevallen naar 62 kilo en kon ik mijn oude Etjes en soms een D zelfs weer aan. En nu met de 2e en de bv zit ik weer op die oude F en Gtjes. Met zo'n grote lelijke witte bh ja, want mooie bh's in deze maat kan ik simpelweg niet betalen. Ik heb geen rugpijn ervan en ja, de zwaartekracht eist zijn tol

hoi,hoi,
Cup H, jeetje! Dat lijkt me inderdaad lastig bh's kopen. Ik ben van een cup c naar d gegaan. Ik dacht dat wel weer kleiner zouden worden als ik zou stoppen met borstvoeding, maar ik heb 4 weken bv gegeven en nu nog steeds cup d. Het zijn niet echt theezakjes maar ze hangen wel meer als voorheen hihihi. Ach, een goeie bh doet wonderen hihi.

groetjes Sonja  

Hoi hoi,

Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mijn na 3 kids wel meevalt.
Ik was altijd wel tevreden met mijn b/c cup en nu met borstvoeding is het een c-cup geworden. Maar ik kan nog steeds geen potlood onder mijn borsten klemmen.
Het schijnt ook met goede bh's te maken te hebben, die goede ondersteuning bieden??
Ik slaap trouwens nog steeds met een voedingsbh.
Zijn er nog meer die dat doen ??
Ik ben 10 mrt bevallen.

Groetjes,
Monique

Ik slaap ook nog met voedingsBH. een enkel keertje douch ik 's avonds en laat ik de bh uit, maar ik merk dat ik met met toch fijner vind.

ik  schommel  trouwens een beetje tussen B en C. Heb 1 bh cup  C en de rest B. In het begin was C wel beter, nu is B eigenlijk  beter. Mijn borsten zijn wel  wat groter dan voor de de zwangerschap en borstvoeding, maar t scheelt niet enorm veel ofzo.    

hoi

Wat geinig om eindelijk eens wat van iemand te lezen met hetzelfde "probleem". Ik had voor ik zwanger werd van de eerste al 70 DD, toen in de zwangerschap gegroeit naar 75 G, 6   maand bv gegeven en toen ze 10 maand was kon ik eindelijk weer in een E cup. Toen bleek ik ook alweer zwanger te zijn van nr 2 en toen werd het 75H. Vooral toen mijn buik nog niet zo zichbaar was, was ik 1 en al borst voor mijn gevoel. Ik heb haar maar 3,5 maand bv kunnen geven (steeds borstonstekingen en spruw) maar ze is nu 6 maand en ze beginnen langzaam aan te slinken zit nu in 75 F. pffff nog veel te groot maar goed. Helaas zijn het wel DWT-jes geworden (dwt= derde wereld tietjes)

Lastig he om iets te vinden in die mega maat wat niet op een voortent uit de jaren 50 lijkt.

Nou, na drie kids blijft bij mij dat potlood echt wel zitten hoor... Tijdens de zwangerschap leek het nog heel wat, maar toen na 6 weken de BV plots stopte bleef er niet zoveel over naar mijn idee. Slapte alom! met een goede BH lijkt het nog wel wat, Heb nog steeds een B-cup, dus genoeg, maar "los" zit er een stuk minder model in dan ik gewend was!
Quote van mijn oudste zoon"Goh mam, je borsten zijn wel weer erg plat geworden hè, nu er geen melk meer in zit!" En dank je wel Joris.....

Groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan