Help.. bij 6 weken beetje bloed verlies! Wat kan dit zijn?

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje geschrokken want bij het afvegen, als ik naar de wc ben geweest, zit er een beetje bloed aan mijn papiertje. Dat heb ik nu al de hele morgen. Maar het is niet veel want het komt niet in mijn onderbroek. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb dit bij mij eerste nooit gehad. Heeelllp.

Liefs Annika

hoi,
Doodeng he, bloedverlies.
Ik ben vandaag 7 wk en 1 dag, en heb het nu al zes dagen!!!
De vk zegt er weinig mee te kunnen.
Het hoeft nl niets te zijn, en als het wel de voorbode is van dat het misgaat, dan kunnen ze er ook niets aan doen.
Een echo zou me ook niet gerust stellen, omdat je met zes weken nog maar weinig ziet waaruit je zekerheid kunt halen.
Ik heb er geen buikpijn bij gelukkig.
Het zit mij ook helemaal niet lekker, word er erg onzeker door. Vind het ook eng om het mensen te vertellen want ik wil niemand iets zeggen voor ik meer weet.
Ik heb het wel een aantal keren per dag, en zie het ook in een inlegkruisje...mmm
Niet heel veel, maar toch.
Als ik plas zie je het niet in de wc.
Ik wacht even af tot na het weekend en ga dan toch proberen om met 8 weken een echo te krijgen, voor mijn gemoedsrust.
Laten we het beste er van hopen.
Hoeveelste kindje is dit voor jou?
Voor ons de 3e, en ik ken het ook echt niet..
Groeten en heel veel geluk!!
Dat het voor ons beide goed mag gaan!
Liefs R

Hoi Dames,

Het overkomt een hoop van ons deze dagen. Er zijn hierboven ook een paar onderwerpen over. Die kun je ook even lezen. Nogmaals, het kan een innestelingsboedinkje zijn. Dat is normaal. Maar als het dagen aanhoud, gewoon om een echo zeuren bij de verloskundige.

Heel veel sterkte
liefs juffie

hey meiden,

Ik zit normaal op het aug forum. ik ben inmiddels 40wk+3dg. maar herken het verhaal. toen ik 6 wk was heb ik ook een flinke bloeding gehad waar ik me rot van schrok. ik heb toen gezeurd om een echo en ben toen bij de gyn geweest voor een inwendige echo. hier kon ze zien dat de placenta een beetje was los gelaten wat de bloeding had veroorzaakt. maar dat het wel weer aan het genezen was. door de inwendige echo kon ik het hartje al horen kloppen en dat was erg gerustgevend. Ik moest goed rusten van de gyn en een paar weken later terug komen om het nog een keer te checken en toen was alles goed.

Wat ik dus eigenlijk wil vertellen is dat als je onzeker bent gewoon moet zeuren om meer duidelijkheid. hoe klein ook, het is jou kindje en als jij ongerust bent heb je het recht om te weten of het goed gaat met je kindje. voor een verloskundige of gyn is het misschien iets wat ze vaker mee maken maar niet voor ons toch!?

En meiden zoals je ziet is het bij mij ook   weer goed gekomen dus verlies nooit je positieve moed!

Ik hoop dat alles goed komt en jullie wat meer duidelijkheid krijgen.
Heel veel sterkte en succes

Liefs debbie

Terug
Bovenaan