Help...billen kapot!

Hey dames!
Ongelofelijk...van de een op de andere dag heeft ons meisje haar billen
kapot! En niet zo'n beetje ook!
Ze heeft al 2 tandjes en er zijn geen nieuwe te zien.
Ze heeft geen nieuw of ander eten gehad de laatste tijd.
Het is echt wond en nat.
Heb al vanalles geprobeerd...sudocreme, luieruitslag zalf van de weleda en zink zalf.
Doordat het zo nat is blijf er geen zalf of creme op zitten. Ze heeft er gelukkig geen last van, maar ik vind het echt zielig.
Heeft iemand nog een gouden tip???
Groetjes Renate (mama van Indy)

Hey Meis,

Wat zielig zeg....pfff

Maar maizena schijnt heel goed te helpen...gewoon net zow in poederen als je bijv. met zwitsal poeder doet...

Zelf heb ik hier geen ervaring mee...maar mijn schoonzus en nichtjes gebruiken dit bij al hun kinderen en die hebben na 2 dagen bijna geen last meer van...

Suc6

Liefs Denise

Wat sneu zeg!
Je kan er eiwit op smeren. Dat legt een laagje over de wondjes waardoor ze rust krijgen en kunnen helen. Deden we in het verzorgingshuis waar ik werkte ook. Werkt Super!

Succes en kusje voor je ukkie!
Liefs Annet

Hoi ,

Nikita heeft hier ook last van gehad.
Ik ben er mee naar de huisarts geweest en het bleek een schimmelinfectie te zijn.
Ik heb er zalf voor gekregen.
Na 2 dagen zalf erop te hebben gesmeerd was al er over en de pijn ook.
Deze infectie komt vaak voor en is niks ernstigs alleen het doet vreselijk pijn bij die kleinjes.

Groetjes Jessica

Hi,

Dat van die schimmelinfectie kan kloppen. Het dochtertje van mijn zus had hier ook onwijs veel last van. Ik geloof dat het hetzelfde virus is als spruw.

Effe naar de huisarts dus.

Gr. Charlotte

Zonder luier laten spelem. Wel even zo'n matje van je bavalling eronder leggen, anders moet je zo'n hoop dweilen.
Luchten, luchten, luchten....heeeeeerlijk.

Anders na een paar dagen naar de ha

Succes

Pauline

Bedankt voor alle tips!
Ik wilde gister een afspraak maken bij de huisarts als het niet beter was, en wat bleek....ineens zag het er een stuk beter uit.  
Ik ben gewoon doorgegaan met de billenzalf van de weleda en talkpoeder.
Haar billetjes zijn veel minder rood en er is nog maar 1 klein nat plekje!
Pfff...ben er echt blij om! Vond het echt zielig!
Groetjes Renate en Indy!

Terug
Bovenaan