<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zit met een heel irritant probleem. Normaal gesproken had ik het laatste jaar erg last van blaasontstekingen, zo’n 3x per maand. Ik heb allerlei kuurtjes gehad, niks was effectief. Ik heb ook cranberry tabletten geprobeerd. Veel zuur drinken en eten, genoeg water binnen krijgen. Als laatste alternatief toch een onderhoudskuur gehad voor blaasontsteking. Die hielp wel goed, maar ik meldde later bij de arts dat ik een kinderwens had. De onderhoudskuur moest weer veranderd worden in andere tabletten. Die leken te helpen maar nu ik zwanger ben (14+5) is het weer raak. Al verschillende keren weer kuurtjes gehad. Nu ben ik op vakantie en ik had sinds zaterdag weer zo’n last ervan. Gisteren een eenmalige kuur gehad en vandaag is het weer erger. Morgen ga ik weer naar de arts. Is er iemand die hetzelfde heeft en zo gevoelig is ervoor? Ik weet dat zwangerschap ook een rol speelt maar normaal gesproken ben ik er al zo gevoelig voor. En geen idee hoe slecht het is om zoveel kuurtjes te gebruiken als je zwanger bent. Ik ben een beetje ten einde raad.</p>