HELP! blaasontsteking die steeds terugkomt..

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zit met een heel irritant probleem. Normaal gesproken had ik het laatste jaar erg last van blaasontstekingen, zo’n 3x per maand. Ik heb allerlei kuurtjes gehad, niks was effectief. Ik heb ook cranberry tabletten geprobeerd. Veel zuur drinken en eten, genoeg water binnen krijgen. Als laatste alternatief toch een onderhoudskuur gehad voor blaasontsteking. Die hielp wel goed, maar ik meldde later bij de arts dat ik een kinderwens had. De onderhoudskuur moest weer veranderd worden in andere tabletten. Die leken te helpen maar nu ik zwanger ben (14+5) is het weer raak. Al verschillende keren weer kuurtjes gehad. Nu ben ik op vakantie en ik had sinds zaterdag weer zo’n last ervan. Gisteren een eenmalige kuur gehad en vandaag is het weer erger. Morgen ga ik weer naar de arts. Is er iemand die hetzelfde heeft en zo gevoelig is ervoor? Ik weet dat zwangerschap ook een rol speelt maar normaal gesproken ben ik er al zo gevoelig voor. En geen idee hoe slecht het is om zoveel kuurtjes te gebruiken als je zwanger bent. Ik ben een beetje ten einde raad.</p>

Hoi hoi,
Minder suikerhoudende producten nuttigen helpt vaak ook, ook ik heb vaak last van blaasontsteking.
En ik slik extra vitamine C.
Misschien heb je hier wat aan want het is pijnlijk en zeer vervelend.
Heel veel succes!
Groetjes Siska.

Hoi Gebruiker,
Een vriendin heeft heel lang blaasontsteking gehad. Vele onderzoeken later, hebben ze gekeken naar tarwe allergie. Nadat ze gestopt is met tarwe eten heeft ze nagenoeg geen blaasontsteking meer gehad. Misschien is het een idee om het aan te kaarten bij je (huis)arts en of zelf proberen met geen tarwe te eten. Wie weet helpt het je..
Succes!

Hoi! 
Wat je ook nog kunt proberen is een bezoek aan een osteopaat. Ik was er nogal sceptisch over, maar hij hielp me met één behandeling van een heleboel kwaaltjes af. 
Dag

Hi! Hier ongeveer hetzelfde meegemaakt. Super irritant! Ik word na mijn bevalling doorgestuurd naar de uroloog zodat hij of zij meer onderzoek kan doen. Tot die tijd: veel drinken, goede hygiëne, etc etc. 
Ik heb toen ook aan de doktoren gevraagd of al die kuren niet schadelijk zijn voor de baby. Maar zij stellen zich op het standpunt dat een blaasonsteking “schadelijker” kan zijn aangezien het vroeggeboorte kan triggeren. Wat bij mijn eerste dochter ook echt zo is gebeurd. Dus blijf aan de bel trekken en zorg goed voor jezelf! 
Sterkte! 

Terug
Bovenaan