help blaasontsteking?

Ik heb sinds een dag continue een gevoel dat ik moet plassen, terwijl ik net ben geweest. Ik ben nu 13 weken zwanger.
Heb geen branderig gevoel bij plassen ofzo. Wel een wat zeurend gevoel in onderbuik.
Ben zo bang dat het kwaad kan voor de kleine.

Blaasontsteking is een zwangerschapskwaaltje en kan volgens mij geen kwaad. Laat gewoon je urine ff testen bij de dokter. Als je een blaasontsteking hebt krijg je antibiotica en dan ben je er zo van af! Ik zou er niet te lang mee blijven lopen, daar heb je zelf alleen maar last van! Succes ermee!

Ben het helemaal met wondernr2 eens... gewoon ff laten testen en begin vast met extra drinken... appelsap en cranbverry sap helpt als je dr gevoelig voor bent.

Succes! Hoop voor je dat het snel over is.

X

hallo conny
ik heb zelf ook pas een blaasontsteking gehad
heb toe amoxicilline daar voor gekregen kuur van 5 dagen
ik had ook geen branderig gevoel met plasen
gewoon een naar gevoel in mijn onderbuik
en af en toe stekken in mijn vagina
het is belanerijk dat je genoeg drinkt thee of zo
als je niet op tijd naar de dokter gaat kan je er een nierbekken ontsteking van krijgen en dan ben je veder van huis
heel veel beterschap
groetjes

heee volgens mij hoort het erbij en bij het weerwant ik ga vandaag ook maar eens mijn urine laten checken
ik drink me suf maar ja de griep zit er al in dus uitzieken en naar de dokter voor kuurtje
veel beterschap allemaal

Vanmiddag uitslag urineonderzoek. En ik heb geen blaasontsteking. Zag er keurig uit zei ze.
We gooien het er nu maar op dat het de kleine is die op mijn blaas drukt. en dat ik last heb van mijn banden. Herken dit alleen niet van mijn dochter.
Ben nu wel gerustgesteld.
Ik was ook niet zozeer bang voor de kleine, maar eerder voor de antibiotica. Ik ben daar altijd heel ziek van

Fijn dat het er goed uitziet.
Ik heb een paar jaar geleden een blaasontsteking verwaarloosd en dat wil ik nooit meer meemaken, had toen een nierbekkenontsteking.
Sindsdien ga ik als ik iets denk te voelen gelijk heel veel water drinken, vit C en cranberrysap gebruiken. Tot nu toe heb ik daar heel veel mee kunnen voorkomen.

En wat je banden betreft, geen een zwangerschap is gelijk, dus het kan best.

Terug
Bovenaan