help blaasontsteking?

Ik heb sinds een dag continue een gevoel dat ik moet plassen, terwijl ik net ben geweest. Ik ben nu 13 weken zwanger.
Heb geen branderig gevoel bij plassen ofzo. Wel een wat zeurend gevoel in onderbuik.
Ben zo bang dat het kwaad kan voor de kleine
 
hai Mama Conny,

laat je urine even controleren want bij een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kunnen de symptomen anders zijn dan wanneer je een blaasontsteking hebt als je niet zwanger bent.
Zo hoef je dus idd geen branderig gevoel te hebben bij het plassen maar kun je toch blaasontsteking hebben.
Ook een zeurend menstruatieachtig gevoel in de onderbuik kan wijzen op een blaasontsteking. Blaasontsteking kan vroegtijdige weeen opwekken dus ik zou er zeker niet mee rond blijven lopen, het is makkelijk te controleren en je krijgt dan een kuurtje wat geen kwaad kan voor de baby. Laat je nog even weten hoe het met je gaat?

groetjes Maaike
 
Hoi,

Blaasontsteking kan helemaal geen kwaad. Ik ben nu 32 weken en blijkt dat ik blaasontsteking heb. Ze zeiden in het ziekenhuis dat het geen kwaad kan. En schijnbaar is de kans groot dat je tijdens je zwangerschap een blaasontsteking kan krijgen.

Ik zou het wel even laten controleren, zodat je weet waar je aan toe bent.
 
Ik heb het ook vaak gehad in de zwangerschap! Het hoort er wel een beetje bij, je bent er dan gevoeliger voor. Ik kon het merken omdat ik s'nachts tijdens het omdraaien in bed.. mega veel pijn had in mn onderbuik, plassen was alleen het laatste stukje wat gevoelig. Ik heb regelmatig een plasje weggebracht hoor in vorige zwangerschappen, en daar kwam niet altijd blaasontsteking uit, maar neem geen risico en laat je urine gewoon controleren!!!!! Sterkte..

Liefs mammma
 
Het hoort er wel bij hoor... je baarmoeder groeit nu omhoog tegen je blaas aan en dat kan een heel vervelend gevoel zijn. Zowiezo kan je vaak groeipijn bij een groeispurtje hebben. En die blaas doet dan vrolijk mee.
Maar ik zou het ook even laten controleren, als je het wel hebt krijg je een klein kuurtje en ben je er zo weer vanaf.

het kan echt geen kwaad!
 
Ik heb vanmiddag een plasje naar de dokter gebracht, krijg morgen de uitslag. De verloskundige zou mij toch nog even bellen vandaag, dus meteen maar gevraagd. En zij zei dus, dat mocht het geen blaasontsteking zijn, dan is het absoluut banden/groeipijn. Bij een tweede of volgend kindje voel je alles veel duidelijker omdat alles al een keer opgerekt is geweest.
Ben een beetje gerustgesteld.
 
met vorige zw schap 40wkn lang blaasontsteking gehad en voelde er zelf niks van .. ja achteraf wel veel buikpijn maar ja dan denk je hoort miss bij zw schap... antibiotica hielp elke x maar even
 
Vanmiddag uitslag urineonderzoek. En ik heb geen blaasontsteking. Zag er keurig uit zei ze.
We gooien het er nu maar op dat het de kleine is die op mijn blaas drukt. en dat ik last heb van mijn banden. Herken dit alleen niet van mijn dochter.
Ben nu wel gerustgesteld.
Ik was ook niet zozeer bang voor de kleine, maar eerder voor de antibiotica. Ik ben daar altijd heel ziek van.
 
Terug
Bovenaan