A
Anoniem
Guest
Hoi ,
Ik vraag jullie om raad want ik word langzaam gek!!!!
23 februari heb ik mijn mirena laten verwijderen , daarop ben ik op 25 febr ongesteld geworden ......
Toen pas weer op 3 april (testen toen negatief)....nu vandaag verlies ik nog steeds met regelmaat bloed.
Niet zo veel als in het begin , nu een tampon per dag ongeveer.
Ben vandaag naar de huisarts geweest en die had hormoon tabletten voor me om het bloeden te laten stoppen.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik thuis een zw-test gedaan van mat care : SUPER POSITIEF!!!
Ik snel naar kruidvat nog een test gehaald , en ja hoor weer positief!
Morgen mag ik bij de gynecoloog komen , omdat het schijnbaar toch raar is .
Ik ben zo blij als ik idd zwanger ben , maar zo bang dat ik een miskraam krijg of al gehad heeft.
Wie kan me helpen , kan iemand me zeggen of dit goed kan aflopen ?
XXX
Ik vraag jullie om raad want ik word langzaam gek!!!!
23 februari heb ik mijn mirena laten verwijderen , daarop ben ik op 25 febr ongesteld geworden ......
Toen pas weer op 3 april (testen toen negatief)....nu vandaag verlies ik nog steeds met regelmaat bloed.
Niet zo veel als in het begin , nu een tampon per dag ongeveer.
Ben vandaag naar de huisarts geweest en die had hormoon tabletten voor me om het bloeden te laten stoppen.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik thuis een zw-test gedaan van mat care : SUPER POSITIEF!!!
Ik snel naar kruidvat nog een test gehaald , en ja hoor weer positief!
Morgen mag ik bij de gynecoloog komen , omdat het schijnbaar toch raar is .
Ik ben zo blij als ik idd zwanger ben , maar zo bang dat ik een miskraam krijg of al gehad heeft.
Wie kan me helpen , kan iemand me zeggen of dit goed kan aflopen ?
XXX