help bloedverlies.......

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal, ik lees dit forum al een tijdje omdat ik zelf ookal vanaf april zwanger probeer te raken. Mijn cylus is al een paar keer vrij regelmatig geweest (24 -26 dagen).
Gisteravond verloor ik zomaar op de 15e dag een plasje bloed dat zelfs door mijn broek op de bank terecht kwam. Nu als ik naar de wc ga bij het afvegen ook steeds een beetje. Mijn nod was eigenlijk 26 juli. Ik weet nu niet of ik ongi ben of dat het innestelings bloed is. Dat denk ik eigenlijk niet omdat het zoveel was. Weten jullie hier meer over. Ik ben nu een beetje wanhopig.

Hey !
Een plasje bloed klinkt niet als een innesteling,  vooral niet op dag 15.
Misschien is het wel je eisprong geweest. Die komt ongeveer 2 weken na de 1 dag van je ongi. Weet alleen niet of dit ook gepaard kan gaan met een plasje bloed.
Anders zou ik niet weten wat het kan zijn. Als je dit blijft houden zou ik de H.A. bellen.
Succes.
Liefs van Miena.

Hallo Annika,

Als ik het zo bereken kan het innestelingsbloed zijn en dat kan ook best wel wat zijn omdat als je zwanger bent de doorbloeding van je baarmoeder heviger wordt. Maar ja het wil nog niet zeggen of er ook een goede zwangerschap uitvoort vloeit. Ik help je duimen!!!!

Groetjes Nathalie

Tja, ik weet ook niet of het innestelingbloed kan zijn. Maar normaal gezien ben ik heel regelmatig ongesteld. Nooit tussentijdse bloedingen o.i.d. Ik heb trouwens al een dochtertje van 22 maanden. Van haar was ik in 1x zwanger. Ze is geboren via de keizersnede. Nu het niet zo snel gaat als bij de eerste maak ik me zorgen. Misschien hebben ze bij de keizersnede wel iets kapot gemaakt ofzo. Mijn eisprong ligt trouwens ongeveer op de 11e/ 12e dag.
Bedankt voor jullie reachties.

Liefs Annika

Hey

aangezien je al een dochtertje hebt, zou ik me niet teveel zorgen maar en gewoon afwachten. Het kan altijd wel eens dat je eens een tussentijdse bloeding krijgt. Aan die keizersnede zal het zeker niet liggen. Maak je maar niet ongerust! Het komt allemaal goed gewoon even afwachten. Als je echt zekerheid wil moet je misschien even naar de HA bellen of gaan.
In ieder geval ik hoop gewoon dat de volgende spruit op weg is en je even een signaaltje gaf!

Liefs Caroline

Hey hallo!

Misschien een 'geruststelling', maar in het boek van Veilig zwanger van Beatrijs Smulders staat dat innestelingsbloed wel een maandverbandje 'vol' kan zijn! Dat is natuurlijk best wel een 'beetje boel'.....

Daarna kan er nog vaak afscheiding zijn die met nog een beetje (bruin) bloed is vermengd.

Je weet het natuurlijk nooit en ik ben ook geen arts.

Mijn NOD is 26 juli, en ik had vannacht ook last van een heel klein beetje bloedverlies. Echt maar een heel klein beetje hoor... dat zou dus ook innestelingsbloed kunnen zijn, maar nogmaals, ik ben ben GEEN arts....

Sterkte.. het is toch allemaal zoooooo spannend!

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan