HELP!! Bloedverlies...

Hoi allemaal,

Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger en heb sinds gisteren wat bloedverlies. Gisteren was het vooral slijm met daarin bloed, en vandaag is het donker bloed. Het is niet vreselijk veel, maar wel regelmatig druppels. Van de verloskundige moet ik afwachten. Ik heb geen buikpijn.
Herkent iemand van jullie dit? Heeft iemand dit ook gehad?
Graag jullie ervaringen...
Alvast bedankt

Een bange zwangere
 
Hallo Ans,
Je vraagt naar een ervaring, dus zal ik die geven en dat is niet leuk om te lezen.Ik verloor ook regelmatig druppeltjes en ik kreeg wel een miskraam.Blijf net zolang zeuren bij je verloskundige en zeg dat je je vreselijk zorgen maakt.Wieweet mag je dan voor een echo en hoop ik heel erg voor je dat alles goed is.Sterkte meid en ga niet zitten afwachten,want hier wordt je stapelgek van.Liefs
 
Hai Ans,

Ik heb met 12 weken bloedverlies gehad, slijm met rossig en donker bloed. Ik had hier geen buikpijn bij en het is gelukkig goed gegaan ik ben nu ruim 20 weken. Heel veel sterkte, en als je je heel onzeker voelt maandag de vk bellen en om een echo vragen.

Sterkte.

Liefs
Lot
 
Hoi Ans,

toevallig zit ik nu net met hetzelfde... ben ook 7 1/2 week zwanger en begon vanmorgen te bloeden. VK zegt maandag naar de EHBO te gaan aangezien vk nog geen gegevens van me heeft! Zullen we samen maar moeten duimen!

groetjes Esther en succes
 
Ik ben ook 7 weken en heb al 1 week bloedverlies. Hoogst waarschijnlijk volgens de arts een mk. Donderdag pas een echo, maar ik ga er maar vanuit dat het mis is.
 
Terug
Bovenaan