help bloedverlies

A

Anoniem

Guest
hallo,
Ik ben nu 6 weken zwanger en gisteren tijdens het vrijen had ik wat bloedverlies. Niet heel veel maar ik schrok wel.
Wie heeft dat ook wel gehad? En duidt dat op een miskraam?
Ben wel zenuwachtig en baal. het is nu weer weg maar toch ben wel geschrokken.
groetjes
sacha

Hai,

Ik zou als je je zorgen maakt gewoon eventjes de VK bellen....

Knuffels,
Nephele, 24wk,6dg

Sacha,
Je hebt waarschijnlijk een zgn. 'contactbloeding' gehad. Door je zwangerschap zijn de bloedvaatjes in de vagina heel kwetsbaar, en kunnen eerder knappen.
Dit kan wat bloed veroorzaken.
Dit kan eveneens gebeuren bij te hard persen op de wc.

Je zegt dat de bloeding nu weg is. Zo lang je geen buikkrampen hebt, en enorm bloedverlies, is er niets aan de hand.

Het blijven spannende weken, die eerste weken/maanden.

Gr.
Sannes'
29 wkn

he hallo   allemaal
ik ben net   volgens mijn berekening net 5 weken zwanger
ik heb vanaf vorige week vrijdag bloedverlies
ben bij de dokter(afgelopen maandag)  geweest hij zegt dat mijn baarmoedermond dicht is en dat is een goed teken
als ik maandag 5 dec nog bloedverlies heb moet ik terug komen maar goed het is niet zeker van hoe en de wat

Het bloedverlies was er dus vanochtend weer. Niet veel maar ik maakte me toch zorgen. Heb de vk gebeld en die zei dus dat het een innestelingsbloeding kon zijn. Als het erger werd zou het wel kunnen betekenen dat het fout gaat. Het is dus even afwachten maar leuk is dit niet. Ik weet wel dat het nog maar heel kort is maar ik zou het zo graag willen. Ik voel me helemaal down en niet lekker. Het enige is dat ik geen steken of kramp meer heb. ik weet het niet. Het is nu alleen maar afwachten. stopt het bloeden of zet het door. Wordt je best depri van moet ik zeggen.
Ik hou jullie op de hoogte
sacha

Heey,

Ik weet wat het is wanneer je bloedverlies hebt. Ik ben nu 11 weken zwanger en heb het nog steeds. Je word er super onzeker en bang van. Het is inderdaad afwachten en dat is het 'm nou je kunt er helemaal niets aan doen. Sterkte ermee.

Groeten pinklady

Terug
Bovenaan