Help: bloedverlies

Al verschillende keren ben ik afgelopen week wat bloed verloren. Geen helder rood, maar bruin/roze. Op het internet uiteraard opgezocht wat dat allemaal te betekenen had. Tja...daar wordt je ook niet veel wijzer van. Het kan betekenen dat ik een miskraam ga krijgen, of dat het nog bloed is van het innestelen of dat ik zwanger was van een tweeling en dat er nu eentje weg is....

Vandaag echter zat er iets van helder rood bloed bij. Nu zit de schrik goed in de benen. Ik heb verder geen krampen en zo, maar toch...... Wie heeft dit ook, of heeft er ervaring mee?  

Ik ga a.s. donderdag naar de gyn voor een echo. Ik ben dan als het goed is 7 weken en 2 dagen zwanger. Ik hoop dan te horen dat alles ok is.....

Groetjes van een beetje onzekere Bella77  

Hoi!

Heb precies hetzelfde, al ruim een week, varieert van bruinig naar oranjeachtig of roze. En zelfde verhaal van mijn verloskundige: het kan foute boel zijn, maar hoeft niet want bloedingen kunnen veel oorzaken hebben. Spannend hè? Ik heb ook geen krampen. Wel  1 dag van die draadjes rood bloed erin gehad en schrok me helemaal rot, was helemaal zenuwachtig. Maar mijn schoonzusje had het ook, bij 2 zwangerschappen,  en bij haar was alles toch goed. We kunnen alleen maar afwachten. Maar de echo wordt nu wel extra spannend... die van mij is 19 dec...

groetjes en sterkte met de zenuwen!
Anna

Hè, wat naar! Het hoeft inderdaad niks te betekenen. Probeer daar dan toch maar vanuit te gaan. Maar ja het is zo moeilijk om niet te piekeren...
Sterkte met de onzekerheid en ik hoop dat je over 2 dagen goed nieuws hebt (dan moest je toch de vk bellen voor een controle?)

Liefs, K

Meiden, laat ik jullie een hart onder de riem steken. Bloedverlies kan vanalles zijn, hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is!
Gisteravond had ik ook ineens bloedverlies met daarbij ook nog best wel wat extra vocht. Ik schrok echt enorm en s'nachts ook slecht ervan geslapen,. Alles schiet door je hoofd.
Vandaag had ik de afspraak voor de eerste echo (termijnbepaling). Wat waren we blij dat we een heel klein hummeltje zagen (3 cm) met een hartslag! Niks aan de hand! Nu 9 weken zwager! Het bloedverlies zou volgens de (hoe noem je iemand die echo's maakt???) echo-mevrouw ook kunnen komen door een bloedvaatje dat geknapt is door bijvoorbeeld een vrij-partij! Dus manlief moet maar wat voorzichtiger zijn zei ze!

Echo afwachten dus! Dan heb je weer wat meer zekerheid! Succes

Soucky

Dag allemaal,
Hier nog iemand met bruinig slijmverlies. Vandaag begonnen. En heb al buikpijn sinds ik weet dat ik zwanger ben. Ik moet het nog even afwachten van de vk. en anders mag ik donderdag misschien voor de echo. Anders 20 dec. pas.
Kan inderdaad vanalles betekenen.
Hebben jullie ook buikpijn?

Liefs mij, en sterkte.

Ooh wat naar, bah. Ik weet uit ervaring hoe eng het is om bloedverlies te hebben. Vorige zwangerschap heb ik vanaf week 6 t/m week 9 bloedverlies gehad, wel steeds bruin en dus oud bloed. Waarschijnlijk is het een contactbloeding geweest, dus van het vrijen.
Nu hebben we een gezonde zoon van bijna 1, dus het kan inderdaad niets te betekenen hebben. Ik ben blij voor je dat je donderdag een echo hebt en iedereen die geen echo heeft binnenkort maar wel bloedverlies, ik zou echt proberen een echo te krijgen hoor, anders wordt de stress gewoon teveel. Ik heb vorige keer via de huisarts een echo gekregen omdat de VK me er geen wilden geven. Blijven proberen is mijn advies. Succes meiden.

Terug
Bovenaan