Al verschillende keren ben ik afgelopen week wat bloed verloren. Geen helder rood, maar bruin/roze. Op het internet uiteraard opgezocht wat dat allemaal te betekenen had. Tja...daar wordt je ook niet veel wijzer van. Het kan betekenen dat ik een miskraam ga krijgen, of dat het nog bloed is van het innestelen of dat ik zwanger was van een tweeling en dat er nu eentje weg is....
Vandaag echter zat er iets van helder rood bloed bij. Nu zit de schrik goed in de benen. Ik heb verder geen krampen en zo, maar toch...... Wie heeft dit ook, of heeft er ervaring mee?
Ik ga a.s. donderdag naar de gyn voor een echo. Ik ben dan als het goed is 7 weken en 2 dagen zwanger. Ik hoop dan te horen dat alles ok is.....
Groetjes van een beetje onzekere Bella77
Vandaag echter zat er iets van helder rood bloed bij. Nu zit de schrik goed in de benen. Ik heb verder geen krampen en zo, maar toch...... Wie heeft dit ook, of heeft er ervaring mee?
Ik ga a.s. donderdag naar de gyn voor een echo. Ik ben dan als het goed is 7 weken en 2 dagen zwanger. Ik hoop dan te horen dat alles ok is.....
Groetjes van een beetje onzekere Bella77