<p>Hallo dames,</p><p>Hopelijk kan iemand me helpen hier.. heb ook al contact gehad met een lactatiedeskindige maar die weet ook even geen oorzaak of oplossing.</p><p>Onze zoon is bijna 4 maanden en altijd volledig bv gehad. Begin deze week merkte ik dat ik minder voeding had, hij was niet meer zo lang voldaan en als ik ging kolven kwam er minder uit. Woensdag avond had ik opeens helemaal geen melk meer toen ik hem avondvoeding wou geven.. gelukkig heb ik een voorraadje gekolfde melk in de vriezer dus heb ik hem daarmee kunnen voeden. Maar daarmee ook het volgende probleem.. we zijn te laat begonnen met hem laten wennen aan een fles waardoor met een fles voeden nu dramatisch is.</p><p>Ik heb powerkolven al geprobeerd, op een gegeven moment had hij ook ieder uur honger omdat er gewoon niet genoeg uit kwam, hem ook gewoon ieder uur aangelegd. Maar de productie lijkt alleen maar minder te worden.. ik drink liters water maar het gaat direct door naar me blaas, moet enorm veel plassen. Ik eet en drink genoeg en ben niet zwanger.</p><p>Heeft iemand nog iets wat ik zou kunnen proberen?</p>