Help! Branderige trekkerige liezen. Wie herkent dit?

<p><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ben ik weer.. ik wordt er niet goed van! </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik heb nu al meer dan een week pijn aan mijn liezen, branden, trekken. Ook mijn onderbuik voelt een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Maar mijn liezen zijn zo veel erger! Ik weet me geen houding te geven het trekt door naar mijn heupen en onderrug en bovenbenen. Kent iemand dit? Ik zit nu ergens rond mijn nod, weet het niet precies. En heb dit al meer dan een week. Het begin 2 nov direct naar 1 felle steek rechts onder in mijn buik. Ben nu sinds een paar dagen soms ook licht misselijk. Zijkant borsten zijn iets gevoelig sinds 2 dagen. Maar vergeleken met mijn liezen is de rest echt niets! Ik hoop dat iemand dit herkent! </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Dankjewel! Liefs, A</span></p>
 
Dit kan symptomen zijn van een zwangerschap. Ik had precies dezelfde soort klachten in de prille begin van mijn zwangerschap. Dus zover ik weet uit ervaring, een goed teken?
 
[quote quote=10133049]Dit kan symptomen zijn van een zwangerschap. Ik had precies dezelfde soort klachten in de prille begin van mijn zwangerschap. Dus zover ik weet uit ervaring, een goed teken[/quote]
Hoi Mayi! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Nou dit is toch ook wel een fijne reactie voor mij haha, gisteren heel veel ongi pijn gehad dus denk dat ik vandaag misschien toch wel ongesteld ga worden.. het is nog even afwachten, ik heb tegen mezelf gezegd zaterdag ochtend pas te testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Liefs A 
 
Ik ben nu niet zwanger, ik ben twee jaar geleden bevallen. Ik had deze symptomen bij mijn zwangerschap 2 jaar terug. Waarom ga je niet testen? Grote kans dat het positief is of heb jij vaker deze klachten voor je menstruatie? 
 
Terug
Bovenaan