Help bruine afscheiding

<p>Hallo allemaal, gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben na mijn miskraam in november. Vandaag liep de test mooi op. Nu heb ik vandaag echter bruine afscheiding bij het afvegen. Ik ben meteen helemaal in paniek. Maar kan dit ook van de innesteling zijn. Heb wel wat buikpijn.. trekkend gevoel. </p>

Hoi, ik heb het ongeveer 3 weken gehad(tussendoor wel een paar dagen niks). Gebeurde ook meestal alleen bij afvegen. Ik was ook helemaal in paniek, vk vertelde mij dat het innestelingbloed kan zijn maar het kan ook dat je bijv een bloeding heb gehad door niezen/hoesten enzovoort. Bij mij begon t vanaf 4e week ongeveer, maar het is ongeveer na 3 weken wel over gegaan en het gaat nu best wel goed(alleen heb ik last van duizeligheid). Ik hoop dat ik je gerust kan stellen hiermee, veel succes. 

Groetjes,
Mimi

Thanks voor jullie reactie. Ik heb de vk gebeld die zei het kan 3 dingen zijn: door de goede doorbloeding van de baarmoedermond, innesteling en miskraam. Afwachten dus.. als het erger wordt moet ik contact opnemen. Mag wel een paar dagen eerder voor de echo. Maar kab pas op 3 mei omdat er anders niks te zeggen is.

Hey Joorst,

Alles goed gegaan bij de VK? Hier kun je lezen over oorzaken van bruine afscheiding: https://mybabywatcher.com/bruine-afscheiding/

Vond het wel een informatief blog! Hoop dat het je wat rust geeft.

Liefs Sanne

Terug
Bovenaan