HELP!! buikpijn!

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Nou zoals jullie kunnen zien aan de titel van dit topic,
ik heb buikpijn, steeds steekjes links in mijn buik.
Wat is dit??? Ik maak me zorgen dat het fout gaat!

Liefs Maaike

ben vandaag overigens 4 weken en 3 dagen zwanger.
Liefs Maaike

Hio Maaike,

ze noemen dat bandenpijn en het komt doorad je baarmoeder groeit. Is heel normaal, dus maak je er vooral geen zorgen over!

groetjes Klarie

Heey!
Bedankt voor je snelle reactie!
Dit stelt me wel wat gerust!
Ik zal pas helemaal rust hebben als ik de eerste echo heb gezien,maar dan weet ik in iedergeval dat het goed zit! Bedankt!

Liefs Maaike

Hoi

ik heb der ook veel last van vooral als ik me in bed omdraai een soort kramp steken en als ik hoest, heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gehad, ben nu 9 weken en 1 dag zwanger

liefs rachel

Hoii..
Vind het best eng, had het vanacht best erg, en nu met vlagen nog een beetje. Voelt alsof ik ongesteld moet worden en tegelijkertijd alsof mijn darmen aan het klieren zijn!
Nou we hopen maar op het beste!
Liefs Maaike

Ik heb dat ook erg gehad in het begin. Ik voelde ook heel erg mijn eierstok   en dat komt omdat die nu ook nog hard aan het werk is.

Groetjes Minke (13 weken en 5 dagen)

Buikpijn in het begin van zwangerschap is heel normaal. Ik heb (mn bij de eerste) van week 4 tot 7 vaak buikpijn, vooral in het begin dagelijks het idee gehad dat menstruatie ieder moment kon komen, zulke krampen en steken!

Komt idd omdat baarmoeder ruimte moet maken voor het vruchtje. Dus zolang er geen bloed is, is alles ok!

Groetjes, Karin
18+2 wkn

Terug
Bovenaan