Help..de babykamer is klaar!

Eerst dacht ik de hele tijd:
Help, de babykamer moet klaar!
Ik was steeds heel bezorgd dat het kindje te vroeg geboren zou worden en dat het kamertje nog lang niet klaar zou zijn.
En nu, vele dagen klussen later, denk ik ineens:

Help, de babykamer is klaar!!

Het wordt ineens zo echt...

Gelukkig moet het trappenhuis nog geschilderd worden :)

 
Hier is de babykamer ook bijna klaar. Ach, ben je in ieder geval optijd toch? ik ken ook een stel dat meisje is nu 27 weken en die moesten vorige week nog aan de babykamer beginnen... Hoeveel weken ben je nu?

Groetjes Patricia
23.4 wkn
 
Ik ben vandaag 30 weken.
Dus als ons kindje haast heeft, komt het al over 7 weken. Zo niet, dan duurt het nog 3 maanden...
Natuurlijk is het kamertje nog lang niet tot in de details klaar. Het moet nog schoongemaakt, kasten moeten nog ingeruimd, gordijnen opgehangen etc.etc.
Maar het verfen is klaar en als je dan kunt zien hoe het wordt, dan slaat ineens de spanning toe.
Misschien omdat nu steeds meer de realiteit tot me doordringt, na 5 jaar proberen en gynaecologen en behandelingen: het is echt waar, we krijgen een kind!
 
Hoi Norah7,

Lekker van genieten hoor!!!
Jullie hebben lang genoeg gewacht toch?
Laat het kleintje maar lekker nog effe genieten van het in de buik spelen.
Begrijp je gevoel wel bij ons heeft het ook bijna 3 jaar geduurd en het echte besef moet ook nog komen.
Wellicht als ons kamertje ook klaar en ingericht is?
Ik geniet wel van het zwanger zijn vindt het bere gezellig.
Succes de komende weken nog!!!

Liefs Pupke
22 weken 3dagen
 
Hoi Pupke,
dank je wel, ja volgens mij geniet ons guppie inderdaad erg van het buitelen in mijn buik. En ik inderdaad ook!
Ik hoop dat de zenuwen niet al te erg worden. Dat krijg je he, als je zo lang ergens naartoe leeft... ;-)
Jij ook succes en genietze!!!

grts
Norah
 
Ik bewonder je doorzetting en duim heel hard voor je dat je nu niet ook nog eens tot de 41ste week moet wachten voor je je kindje in je armen kan houden :)

En lekker toch dat het kamertje vast klaar is. Kan je er al af en toe even gaan zitten en dromen over hoe het straks allemaal gaat worden en zijn.

Al het beste!!

 
Terug
Bovenaan