help!!! De gewone cb zegt zwanger en digitale zegt niet zwanger wat moet er k nu geloven!!!

gebruiker622014

New member
Ik heb vandaag een cb normale test gedaan en die gaf lichte kruis, ik uit supermarkt weer nieuwe gehaald dan ook cb maar digitaal en die zei niet zwanger wat nu ...
 
Hey!
Dat had ik ook! Die met die plus is gevoeliger ik heb toen op dinsdag een licht positieve plus gehad en de digitale erachteraan gedaan die zei niet zwanger...ik heb vervolgens op een zaterdag opnieuw getest met de cb digital en toen was deze wel positief! Inmiddels ben ik 31 weken en 3 dagen zwanger :)

Succes!
 
Ben erg benieuwd!! Ik was eigenlijk helemaal blij dat het k niet dan met hormonen moest beginnen en toe later dat ik die andere de zakte de moed in me schoenen hoop echt dat het zo Is dat ik de eerste test gewoon kan geloven.
 
Ja snap dat je dan blij bent! Die plus was bij mij ook echt heeeeel licht en mijn zusje zei toen je hebt toch een digitale? Ik zo ja, dus zij zei dat ik die dan meteen kon doen...ik teste overigens 2 dagen voordat ik officieel ongesteld zou moeten worden...die donderdag erna moest ik ongesteld worden ( ik had namelijk iui gehad dus wel via hormonen zwanger geworden) ik heb toen die donderdag nog een goedkope actiontest gedaan (2 voor €1,50) en ja hoor positief!

Toch nog tot zaterdag gewacht 5 juli was dat, vervolgens de digitale en er stond zwanger op...mijn god wat een opluchting zeg poeee! Vervolgens omdat ik het niet kon geloven heb ik echt een dozijn testen nog gedaan van de action hahaha om te kijken of die streepjes donkerder werden, pas bij 6 weken zwangerschap waren deze goed donker :)
Dus het kan zomaar zijn dat dit bij jouw ook het geval is!!
 
Zou de 14 de ongesteld moeten worden dus nu ook 3 dagen te vroeg, ik had het ook nog op cb zelf opgezocht en daar stond ook zodra het mar een plus word ben je zwanger !! Haal morgen weer testen en zullen zien welke zijn beter..
 
Ik heb die plustest in de ochtend gedaan 5 uur s ochtends zelfs hahah
Die digitale heb ik iets later op de ochtend gedaan toen en die donderdag erna ergens in de middag die actiontest...toen die zaterdagochtend weer de digitale toen was ik 2 dagen overtijd!

En idd een plus is een plus Femke :)

Liefss
 
Terug
Bovenaan