Help de naam? ben 39 week bijna

A

Anoniem

Guest
Hallo
ik ben bijna 39 week zwanger ..27 jan uitgerekend..
en mijn man komt opeens ermee dat de jongensnaam te veel voorkomt voor zijn gevoel.
Hij heeft er vroeger altijd zo mee gezeten dat elke jongen patrick heete toen hij op school zat en wil dat niet voor zijn kind.
nu heb ik een beetje gemengde gevoelens want ik was er al op voorbereid dat als het een jongentje zou zijn damian zou heten..
weet iemand nog leuke sugesties of een site waar orginele namen  staan..

alvast bedankt sylvia

Dus jullie kindje zou Damian komen te heten. Dat komt toch helemaal niet zo vaak voor? En als je het echt een mooie naam vind dan zou ik het gewoon daarbij laten.
Maar goed... op het net moeten toch namensites genoeg staan zou ik denken. Gewoon even surfen.
Succes.
Groetjes V.

Hoi Sylvia,

Lastig he, die namen...!

Mijn jongens heten Leroy (Emmanuel) en Jamey (Jah-el) misschien vind je dat wat? Als we nu een jongen hadden gekregen hadden we hem Jordy Micha genoemd, maar het is dus nu een meisje.

Misschien vind je wat! Offe...Marvin, Delano of Dylano of Deliano, Delphin, Jorick, Noa(h), Jeremy, Joshua, Jesse....

Nou, in ieder geval succes!!!

Groetjes van Natasja uit Ede.

Hallo,

Wij hadden al jaren 2 verschillende namen voor een jongen in gedachten. Totdat de naam Damian ineens wel heel vaak voorkwam (in allerlei variaties en schrijfwijzes). Met 20 weken wisten we zeker dat het een jongetje was. We hebben hem Dean genoemd. Komt niet zo heel vaak voor.

Succes met het vinden van een naam.

Groetjes,
Nelly

Hoi,
Ik denk ook dat ik een kindje nu geen Damian zou noemen, maar niet omdat het zo vaak voorkomt. Meer omdat Rafael van der Vaart zijn zoontje zo heeft genoemd en dan krijg je daar vragen over. Ik werk al 12 jaar in het onderwijs en heb tijdens heel mijn carrière pas 1 keer een jongen in de klas gehad die Damian heet, dus ik denk niet dat het heel vaak vorokomt.
Onze zoonheet Max, die naam stond toen hij geboren werd nummer 6 in de jongensnamen top 10 en nummer 1 in de hondennamen top 10 (hihi). We hebben er toch geen spijt van dat we hem zo hebben genoemd, we vinden het gewoon een leuke naam en de naam past ook echt bij hem.
Ons dochtertje heet Liv. Die naam kwam in 2005 maar 3 keer voor in hetzelfde register als waar ze Max op nummer 6 hebbne gezet. Gek genoeg krijgen we op de naam Liv minder reacties dan op de naam Max!
Je moet gewoon een naam kiezen die je zelf leuk vind, en je partner uteraard en je moet je niets van anderen aantrekken
Patricia, mama van Max (090505) en Liv (141206)

lastig he die mannen ik moet eerlijk zeggen dat ik dit zelf had bij een meisjes naam gelukkig kreeg ik dan ook een jongen Maar heb niet veel andere namen voor je   maar je zou kunnen kijken op de andere forums succes

groetjes mira mv marek 27 08 2006

Hoi,

Mijn zoon heet Derice, ook nog nergens gehoord, behalve in het film waar ik het vandaan heb. Wel leuke reacties gehad. Ik vond het ook moeilijk hoor, maar ik hou ook van namen die zelden voorkomen. Ik zelf heb ook een franse naam(Lucette) die je ook niet vaak hoort. Mijn broer heeft ook een aparte naam Dhemes, ook nog nergens gehoord, mijn zus is vorig jaar bevallen van een zoon en die heeft als 2de naam van ons broer gegeven. Ben nu zwanger van de 2de en vind het ontzettend moeilijk om de juiste naam te vinden, ik wacht maar eerst af wat het wordt.

Gr. Lucy

Hoi,

Wat dacht je van de namen:
Justin
tristan,
Kane,
Jaiden,
Jullian
Jurgen
Hahaha sorry heb wat met een J.

Vind damien ook een leuke naam maar mijn pa zei je gaat je kind toch niet zo noemen he kijk ik eerst eens of hij geen 666 op zijn hoofd heeft hihihi duivelskindje die is niet wijs.

groetjes angel
35 w 6d

Terug
Bovenaan