A
Anoniem
Guest
Wij willen heel graag op vakantie. Manlief gaat het liefst vliegen. Ikke niet. De 2 oudste kids waarschijnlijk wel. Ze hebben dit nog nooit gedaan. Ik wil wel graag naar het buitenland. ( ja duh vliegen in het binnenland is een klein beetje raar). Maar waarnaar toe? Want ik ben echt te bezorgd. Ik vind dat ze er in ieder geval een klein beetje engels moeten kunnen praten. Ik wil niet naar landen met een hoog 'bommen-gehalte'. Lees: Spanje ivm de ETA. Oh ik ben zo'n schaap!
Ik denk ook dat ik manlief wel over kan halen om met de auto te gaan en dan naar Frankrijk ofzo .. evt in zo'n (even reclame maken) vacanse soleil huisje.
Dus willen jullie please jullie ervaringen vertellen. En wat zouden jullie doen?
Op zich vind ik de auto wel het makkelijkst, dan zit je ook niet met een huurauto... denk dat mijn man zich daar ook wel in kan vinden.
Auto/vliegtuig (een trein een boot, wat is de wereld toch groot) en waarom?
Hoelang maximaal in de auto met de baby??
Welk land?
Evt andere op of aanmerkingen??
Groetjes Kirsten en alvast bedankt hoor!!!
Ik denk ook dat ik manlief wel over kan halen om met de auto te gaan en dan naar Frankrijk ofzo .. evt in zo'n (even reclame maken) vacanse soleil huisje.
Dus willen jullie please jullie ervaringen vertellen. En wat zouden jullie doen?
Op zich vind ik de auto wel het makkelijkst, dan zit je ook niet met een huurauto... denk dat mijn man zich daar ook wel in kan vinden.
Auto/vliegtuig (een trein een boot, wat is de wereld toch groot) en waarom?
Hoelang maximaal in de auto met de baby??
Welk land?
Evt andere op of aanmerkingen??
Groetjes Kirsten en alvast bedankt hoor!!!