HELP dit is echt niet leuk

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik voel me behoorlijk klote (sorry) want denk je..............
Al een week had ik sterk het gevoel dat het raak was maar ik stelde de test zo lang mogelijk uit, vanmorgen was mijn vriend het wachten ook een beetje zat dus heb ik een test gedaan POSITIEF wij allebij super blij.
Toen hebben we vandaag wat visites afgelegd want ik wilde even niet thuis zijn.
Toen ik net thuis kwam besloot ik nog een test te doen voor de zekerheid en wat denk je..............NEGATIEF.
Ik baal dus flink en weet even niet wat te doen, de winkels zijn ook nog eens dicht dus ik kan morgen pas een nieuwe test kopen, of moet ik morgen ochtend meteen de dokter bellen HELP ME??????

Groetjes Mirella

He meid

Das raar je zou toch zeggen dat je zwanger bent!!
Misschien veel water gedronken? De test niet smorgens gedaan???
Ik zou het morgen ochtend nog een keertje doen en anders toch even de huisarts bellen.
Je zou zeggen dat het hormoon er dan toch moet wezen, als je eenmaal een test heb gedaan!!????
Nou ik hoop voor jullie dat de eerste test goed was.
Ik hoop je snel te horen met goed bericht.!!!
Groetjes Moppie

Hoi Mirela

Waren het dezelfde testen??
Hebben jullie een huisartsen post? Hier is dat wel, met een apotheek erbij. Daar zullen ze vast wel testen hebben. Ik weet niet waar je woont, ik heb er nog een. Maar daar zul je wel niets aan hebben. Ik kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk duidelijkheid wilt.

Suc6 en ik duim voor je

Liefs Doortje

PS hier Moppie nog even

Ik zou bijna zeggen kom even langs heb nog een test van clear blue liggen. Zo een digitaal geval!!!
Maar ja je moet toch denk ik voor het beste resultaat op ochtend urine wachtenSorry!!!!!

Moppie

hallo,

Wat ontzettend vervelend, maar ik zou  mog een test doen in de morgen je moet dan nog wel even wachten misschien geeft de test dan weer gewoon aan dat je zwanger bent nog even moed houden hoor.

liefs en sterkte Agnetha

Dank jullie wel, had echt even wat steun nodig.
Ik heb net even bij me vriendje uitgehuild en wat gegeten, hij zei morgen sta ik om 9.00 uur voor je bij de drogist en dan koop ik zo`n digitale en niet meer zo`n goedkope hahahaha.................en tot die tijd moet je je gewoon rustig houden.
Dus gaan we lekker samen op de bank een filmpje kijken en wachten tot morgen.

Jullie horen morgen snel van me...........

Dank voor jullie steun.

Spannend zeg... ik wil jullie even succes wensen!!!

Groetjes

He jeetje zeg

dat verwacht je toch niet

Ik heb nog niet de andere reakties gelezen

maar ik zou ff naar de huisarts gaan

is ff goedkoper dan dat je weer een nieuwe test koopt

En zal je ook net zien dat allemaal vandaag terwijl de winkels dicht zijn

bah

Ik hoop dat je nog een beetje lekker slaapt

ik zal iedergeval aan je denken

en laat je het zo snel mogelijk horen

groetjes