Help dit onzeker bijtje

<p><strong style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hallo lieve mensen ! <br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><strong style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik hoop dat er hier Iemand is die mij kan helpen.. <br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><strong style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Mijn laatste menstruatie was van 1tm6 SEPTEMBER. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen dat betekend dat ik nu zo'n 10 dagen overtijd ben. <br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik heb 3 tests gedaan maar alle 3 negatief.. wat kan ik doen? Ik wil het liefste nog eventjes afwachten en dan bloed laten prikken bij de HA ... </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Zou ik zwanger zijn? </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Met vriendelijke Groet </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Tamara</span></p>

Hoi Tamara,
Wat lastig zeg! Is er een andere reden waarom je menstruatie op zich kan laten wachten? Weet je of je een eisprong hebt gehad? De eerste maand nadat ik gestopt was met de pil duurde het ook 40 dagen. Ik had geen eisprong en werd 'ongesteld' toen kwam er na een paar dagen een eisprong en was ik 2 weken later weer ongesteld. Het kan dus vreemd lopen.. 
Als je de onzekerheid heel lastig vindt zou ik voor je eigen rust gewoon bloed laten prikken maar wel een negatieve uitslag verwachten..
Heel veel succes!

Er is geen sprake van welke anticonceptie dan ook... mijn lichaam stoot alles af... zelf mij ei niet gevoeld.. net ha gebeld en moet vanmiddag weer bellen. Kijken voor bloedprikken.

Goed dat je contact opgenomen hebt met de huisarts en toch bloed laat prikken. Hopelijk krijg je dan uitsluitsel hoe het nu zit. Zeker als je normaal zo een regelmatige cyclus hebt is het wel heel opvallend dat je nu al zo lang overtijd bent. Hopelijk weet je snel meer. Succes! 

Terug
Bovenaan