Help, doorzichtig en wit vocht uit tepel. Zwanger?

Super raar. Er komt wat doorzichtig waterig vocht uit mijn tepel en met drukken ook echt wit spul. Vorige week dinsdag was de eisprong. Mijn borsten zijn vandaag ook erg gevoelig maar goed, dat heb ik wel vaker maar dit heb ik nog nooit gehad. Kan dit iets met een zwangerschap te maken hebben? Lijkt me wel heel vroeg om zoiets al te hebben.

Kan op internet niet echt iets vinden over dat dit al mogelijk is bij eventuele zwangerschap al zo vroeg..
 
Hi!
Herkenbaar, maar ik had dit wel echt later in mijn zwangerschap.. 
Geen enkel lijf en geen enkele zwangerschap is gelijk natuurlijk.
Je zou altijd een test kunnen doen?!
Succes xx
 
Ja kan zwangerschap symptoom zijn. Maar meestal inderdaad pas in derde trimester. Iedere zwangerschap is anders.
 
 
Ja klinkt misschien heel stom maar durf nog niet te testen.  Dinsdag pas mijn nod dus waarschijnlijk ook veel te vroeg. Daarom twijfel ik ook of het wel uberhaupt kan, zo'n symptoom al zo vroeg in de zwangerschap maarja, de hoop is nu wel groot geworden. Ben bang voor een teleurstelling
 
Als je NOD pas dinsdag is dan zou je, als je zwanger zou zijn, nu pas net je innesteling hebben gehad. Lijkt me niet dat je daar dan nu al deze symptomen van hebt. Het zou natuurlijk kunnen, maar het is waarschijnlijker dat er niet mee samenhangt. Tepeluitvloed kan ook voorkomen rondom een menstruatie. Enige manier om te weten of je zwanger bent is afwachten of je menstruatie komt of een test doen (maar dat is nu inderdaad nog erg vroeg)
 
Terug
Bovenaan