HELP!! Druk op de borsten een stuk minder

Hallo,

Ik ben nu 6 weken en een dag zwanger en vandaag heb ik niet meer van die zware borsten. Ik ben bang dat het weer mis gaat. Ik heb de vorige keer na 8 weken een miskraam gehad en daarna was ik meteen wer zwanger. Zijn mijn twijfels terecht of helemaal niet? En wie van jullie is ook meteen weer zwanger geworden na dr miskraam? Is dan de kans op herhaling dan groter?

HELP!!

Hoi,

Volgens mij neemt dit ook af gedurende de zwangerschap hoor! Heb hier zelf (nog) geen ervaring mee. Hoop ook weer snel zwange te worden.

Groeten Ineke

Hi sonel.

Ik kan je helaas niet echt geruststellen omdat met 6 weken het inderdaad nog wel vroeg is dat het gevoel afneemt, maar wacht het nog even af het gevoel kan ook weer terugkomen. Ik ben na mijn 2e miskraam ook gelijk weer zwanger geworden maar ik ben helaas een beetje een pechvogel als het om miskramen gaat. Het is zeker niet zo dat je een grotere kans hebt omdat je de vorige keer een miskraam hebt gehad. je hebt net zoveel kans op een goede zwangerschap als ieder ander.

Luister gewoon goed naar je gevoel en bij ontzettende onzekerheid vraag dan of ze een deze dagen een echo willen maken vanwege het feit dat je als eerder een miskraam hebt gehad en ze je misschien op deze manier gerust kunnen stellen.

Sterkte,

Corina

Terug
Bovenaan