help!!!!!! durf het aan niemand te vragen!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!!
ik zal me even voorstellen ik ben yosmari 22 jr
ik heb een vraagje,als je een abortus hebt gedaan,kan dat dan gevolgen hebben voor als je weer zwanger wilt worden.????
ik zit er erg mee, met deze vraag en durf het aan niemand te stellen,hopelijk weten jullie hier mischien meer van.
groetjes yos.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar kun je deze vraag niet bij je HA stellen?
Of op internet zoeken, ik denk dat je het daar wel kunt vinden.
Veel succes,

Liefs Sanneke

Hoi Yos,

Ik wil je niet bang maken maar, Ik heb wel eens gelezen dat je na een abortus inderdaad moeilijker of zelfs niet meer zwanger kan worden. Maar ik weet niet precies hoe of wat. En het zal zeker niet voor iedereen gelden.
Misschien kan je inderdaad beter eens langs de huisarts met deze vraag.
Want onzekerheid is echt iets vreselijks!

Liefs Larissa

ik heb er nooit overgehoord en ook geen idee, om jezelf gerust testellen zou ik het aan je ha vragen, die heeft ook een zwijgplicht en mag niks doorvertellen, je kan het dan gerust bij hem kwijt, en inderdaad met onzekerheid moet je niet blijven lopen,
lIefs

maak je niet druk!! tuurlijk word je gewoon weer zwanger hoeveel mensen doen geen curritage dan   zuigen je ook je baarmoeder schoon!
mijn zus heeft abortus laten doen toen ze heel jong was en was zo weer zwanger heeft nu twee prachtige zonen!!

dus maak je niet druk heeft geen invloed echt niet onzin!!!

succes met zwanger raken komt allemaal goed!!!!
gr Francis

dank je wel meiden voor de reacties,ik ben aleen beetje rustiger van geworden.

dank je wel francis.vind het een hele lieve een geruststellende reactie.
groetjes yos

Hoi,

Ik zou me willen aansluiten bij de positieve reactie maar helaas.. Ik heb zelf een abortus gehad en ik ben nu al in ronde 15.. Ben naar de HA geweest en gevraagd hoe nu verder.. Zij zei dat het wel invloed kan hebben.. Ze zegt dat bij sommige vrouwen (zeker niet allemaal) tijdens de curretage littekenweefsel kan onstaan en dat zwanger worden in de weg kan staan.. Ik moet 18 mei naar de gyni en dan krijg ik een inwendige echo of dat bij mij het geval is of niet.. Abortus kan dus wel gevolgen hebben maar gelukkig bij een heleboel vrouwen niet.. Voor mezelf duim ik dus maar dat ik bij die vrouwen hoor tot het tegendeel is bewezen..

Grz Phoebe en sterkte

Terug
Bovenaan